Ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Bob en sinds 27 december 2010 ben ik de trotse bezitter van een HTC Wildfire van Hyves (T-mobile) Eerste wat ik deed, als enthousiast computer gebruiker, was updaten van 2.1 naar 2.2 en daarna ben ik het toestel eens gaan verkennen. Gelukkig heeft android veel functionaliteiten en reageert net als een computer. Je kan gewoon apps installeren en verwijderen en dat bevalt mij wel. Eindelijk iets meer controle over je foontje.
Genoeg over de gsm. Ik ben getrouwd, (gescheiden) vader van twee kids en werkzaam als voorraadbeheerder bij een grote supermarktketen die slim bezig is.
Greetz
Bob
Bewerkt (9 januari 2011 08:27)
Hallo allemaal Ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Bob en sinds 27 december 2010 ben ik de trotse bezitter van een HTC Wildfire van Hyves (T-mobile) Eerste wat ik deed, als enthousiast computer gebruiker, was updaten van 2.1 naar 2.2 en daarna ben ik het toestel eens gaan verkennen. Gelukkig heeft android veel functionaliteiten en reageert net als een computer. Je kan gewoon apps installeren en verwijderen en dat bevalt mij wel. Eindelijk iets meer controle over je foontje. Genoeg over de gsm. Ik ben getrouwd, (gescheiden) vader van twee kids en werkzaam als voorraadbeheerder bij een grote supermarktketen die slim bezig is. Greetz Bob
Hallo allemaal
Ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Bob en sinds 27 december 2010 ben ik de trotse bezitter van een HTC Wildfire van Hyves (T-mobile)
Eerste wat ik deed, als enthousiast computer gebruiker, was updaten van 2.1 naar 2.2 en daarna ben ik het toestel eens gaan verkennen.
Gelukkig heeft android veel functionaliteiten en reageert net als een computer. Je kan gewoon apps installeren en verwijderen en dat bevalt mij wel. Eindelijk iets meer controle over je foontje.
Genoeg over de gsm. Ik ben getrouwd, (gescheiden) vader van twee kids en werkzaam als voorraadbeheerder bij een grote supermarktketen die slim bezig is.
Greetz
Bob