Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Welkom!
Om het forum overzichtelijk te houden, kan ik je wel aanraden niet voor ieder wissewasje een topic te openen, maar eerst even de zoekfunctie te gebruiken met jouw zoekterm. Dus dat is niet opzoeken op internet, maar opzoeken op AW.Dat is dat balkje wat rechtsboven in staan. Er is hier al heel erg veel geschreven en ik denk dat je erg veel kan leren van de informatie die al op AW staat!
Veel plezier op AW!
Samsung;107143
Welkom!
Om het forum overzichtelijk te houden, kan ik je wel aanraden niet voor ieder wissewasje een topic te openen, maar eerst even de zoekfunctie te gebruiken met jouw zoekterm. Dus dat is niet opzoeken op internet, maar opzoeken op AW.Dat is dat balkje wat rechtsboven in staan. Er is hier al heel erg veel geschreven en ik denk dat je erg veel kan leren van de informatie die al op AW staat!
Veel plezier op AW!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
Julian;107177
haha wijsneus. Ga je nu de slimme student uithangen hier?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Welkom DK-BoZ..
Veel plezier hier.
Ben een persoon die niet veel verstand heeft van elektronica maar wel de moeite neemt zo veel mogelijk te leren.
Probeer ook heel veel uit en kom er dan meestal ook zelf wel achter hoe iets werkt.
Alleen dingen opzoeken op internet vind ik lastig en daar heb ik geen (niet echt) geduld voor.
Groeten DK-BoZ