Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 13 april 2011
  • 12:14

galaxyjet;136563
Inmiddels zijn we wel SD Maid en aCCleaner rijker, dus wie weet is het toch nog ergens goed voor om deze ouwe topic weer op te rakelen./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Misschien beter om iets nieuws te openen als er al niet een topic over is? Dit heeft verder niets meer met voorstellen te maken…..:p

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (13 april 2011 12:14)

AW Forum Queen voor het leven

galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 13:46

Klopt helemaal EstherMaar behalve de eerste 8 woorden ging dit topic over ruimtegebrek op de HTC Desire en aangezien er redelijk recentelijk wat tooltjes voor beschikbaar gekomen zijn, dacht ik dat het handig was deze te noemen om het opnieuw opstarten van dit topic niet geheel zinloos te laten zijn.

Bewerkt (13 april 2011 13:46)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 13 april 2011
  • 13:50

galaxyjet;136622
Klopt helemaal Esther/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Maar behalve de eerste 8 woorden ging dit topic over ruimtegebrek op de HTC Desire en aangezien er redelijk recentelijk wat tooltjes voor beschikbaar gekomen zijn, dacht ik dat het handig was deze te noemen om het opnieuw opstarten van dit topic niet geheel zinloos te laten zijn./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

In zoverre ben ik het met je eens maar dan toch liever in een nieuw Topic/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
Waar jullie je helemaal kunnen uit leven over dit onderwerp……..:p

Bewerkt (13 april 2011 13:50)

AW Forum Queen voor het leven

smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 15:54

hij wilt een snelle telefoon. dan kan die beter die optimus 2x nemen. super snel.

Bewerkt (13 april 2011 15:54)
eharpal

eharpal

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 17:07

Cyberlion;109260
Laat ik me even voorstellen. Ik ben Cyberlion en ik ben vreselijk gefrustreerd over het feit dat de HTC Desire zo verdomd weinig intern geheugen heeft. Ik moet mij richten op het rooten en een custom rom draaien om een ext3 partitie op mijn SD te kunnen gebruiken. Wat een desillusie! Ik begrijp niet dat hier niet meer mensen over klagen! Leuk toestel hoor maar al die apps worden groter en groter en het geheugen van de Desire niet. Dat hebben ze bij Apple wel beter opgelost. Zodra er een vergelijkbare of betere smartphone is met een flinke bak geheugen schop ik die Desire de deur uit. Wat ik ook niet begrijp is de vervuiling die in het OS en op de SD. Dat de ontwikkelaars nog niet met een mooie cleaning tool zijn gekomen. Ben nu op het punt gekomen de Desire in factory default te gooien om weer schoon en ontdaan van ballast opnieuw te beginnen.

Afijn Android is wel leuk maar nog niet volwassen.

Heb hetzelfde probleem. Vind mn Desire nog steeds een toptoestel, alleen de limiet van het interne geheugen is een nadeel. Vandaar dat ik hem volgende week ga rooten.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (13 april 2011 17:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren