Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Welkom fox! Zoekt en gij zult vinden/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/66-how-mobiele-internet-instellingen-apn.html
Thanks Galaxyjet, deze had ik al gevonden. Het lukt me nu gewoon niet om mijn kpnmail in te stellen, het pop gedeelte gaat goed maar daarna bij het mail/smtp deel zegt hij dat hij geen verbinding met de server kan maken.
fox1956;116047Ookal is het niet de bedoeling om het er hier over te hebben, heb je deze isntellingen gebruikt?
Thanks Galaxyjet, deze had ik al gevonden. Het lukt me nu gewoon niet om mijn kpnmail in te stellen, het pop gedeelte gaat goed maar daarna bij het mail/smtp deel zegt hij dat hij geen verbinding met de server kan maken.
ja backhead daar heb ik gekeken en sorry dat ik deze vraag hier gesteld heb, hij hoort hier idd niet thuis.
Hallo, ik ben fox1956 en ben nieuw op dit forum.
Mij is de eer te beurt gevallen om de Samsung Galaxy Tab P1000 te ontdekken en om er achter te komen hoe ik bijv. e-mail moet installeren….en dat is niet zo makkelijk. Ik zal hier nog zoeken of ik er achter kan komen en anders kom ik terug om een vraag te stellen.