Ik ben david een man van 38. Sinds 2010 ben ik van de gewone telefoon overgestapt naar de samsung galaxy s i900 en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. De voornaamste reden voor de aanschaf is dat ik als vrachtwagenchauffeur (binnenland) veel onderweg ben en dus overal en altijd mijn mail moet kunnen chekken. Ik heb dan ook een bundel waar ik onbeperkt internet op heb en maak er dan ook veel gebruik van.
Tja wat moet ik nog meer vertellen:eek:
Ik hoop hier nog veel nuttige informatie en tips vandaan te kunnen halen, en natuurlijk weer mijn ervaringen delen met andere indien gewenst.
Bewerkt (12 juni 2011 19:17)
Hallo beste mede forum gebruikers. Ik ben david een man van 38. Sinds 2010 ben ik van de gewone telefoon overgestapt naar de samsung galaxy s i900 en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. De voornaamste reden voor de aanschaf is dat ik als vrachtwagenchauffeur (binnenland) veel onderweg ben en dus overal en altijd mijn mail moet kunnen chekken. Ik heb dan ook een bundel waar ik onbeperkt internet op heb en maak er dan ook veel gebruik van. Tja wat moet ik nog meer vertellen:eek: Ik hoop hier nog veel nuttige informatie en tips vandaan te kunnen halen, en natuurlijk weer mijn ervaringen delen met andere indien gewenst.
Hallo beste mede forum gebruikers.
Ik ben david een man van 38.
Sinds 2010 ben ik van de gewone telefoon overgestapt naar de samsung galaxy s i900 en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.
De voornaamste reden voor de aanschaf is dat ik als vrachtwagenchauffeur (binnenland) veel onderweg ben en dus overal en altijd mijn mail moet kunnen chekken.
Ik heb dan ook een bundel waar ik onbeperkt internet op heb en maak er dan ook veel gebruik van.
Tja wat moet ik nog meer vertellen:eek:
Ik hoop hier nog veel nuttige informatie en tips vandaan te kunnen halen, en natuurlijk weer mijn ervaringen delen met andere indien gewenst.