Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoi, ben zelf ook net nieuw maar daarom niet een minder gemeend welkom van mij.
Welkom op AW Monique!
Goede keuze om de iPhone aan manlief te geven.
Dan kun jij aan de slag met het echte materiaal
En je bent hier op de juiste plaats voor al je android gerelateerde vragen.
Have fun met de SGSII binnenkort
Welkom op AW
En iPhone en SGS zijn beiden goed/leuk, maar die SGS2 toch net even een stukje beter
Dus veel succes
Welkom Monique,
Wat zal jij een jaloerse manlief hebben straks :p
Samsung Galaxy S8+
@AVS sjah.. die heeft het niet zo op de smartphones.. de reden dat hij mijn 3GS wil is om de spelletjes. haha..
zal hem ff laten zien hoe je echt mooie spelletjes kan spelen op de SII. heb ff een preieuw gehad.. pff echt cool.
Vrijdag ga ik verlengen en hopelijk krijg ik hem dan meteen mee. Wat ik wel jammer vind is dat ik de Market nog niet kan vullen zonder de telefoon gekoppeld te hebben (destijds had ik Itunes al helemaal vol staan voordat ik de tel kreeg). maar goed, alvast veel info aan t verzamelen..
Hey allemaal,
met jullie hulp natuurlijk.
Ik ben Monique uit Nijkerk.. nu nog bezitster van een Iphone 3GS maar die gaat binnenkort naar manlief.. ik ga volgende week over (als ze op voorraad zijn) naar een Samsung Galaxy S2.
Hier alvast wat info opdoen over alles wat met Android en Samsung te maken heeft.
Is toch wel een heel stuk anders dan met de Iphone heb ik gezien, maar kom er wel uit..
Groetjes en tot op het forum!