Een nieuweling op dit forum. Ik hoop er leuke dingen te vinden en hopelijk ook te brengen.
Op dit moment niet in het bezit van de Galaxy SII Die is retour. Ik hoop dat ik een enthousiasteling kan worden als het allemaal goed blijkt te kunnen werken.
Ik ben jarenlang trouw Nokia gebruiker geweest, alleen heeft Nokia al een tijdje de voorsprong ruim verloren.
Dus nu een keer de overstap van symbian naar android.
Bewerkt (11 juli 2011 20:28)
Hoi, Mijn naam staat in mijn avatar. Een nieuweling op dit forum. Ik hoop er leuke dingen te vinden en hopelijk ook te brengen. Op dit moment niet in het bezit van de Galaxy SII Die is retour. Ik hoop dat ik een enthousiasteling kan worden als het allemaal goed blijkt te kunnen werken. Ik ben jarenlang trouw Nokia gebruiker geweest, alleen heeft Nokia al een tijdje de voorsprong ruim verloren. Dus nu een keer de overstap van symbian naar android.
Hoi,
Mijn naam staat in mijn avatar.
Een nieuweling op dit forum.
Ik hoop er leuke dingen te vinden en hopelijk ook te brengen.
Op dit moment niet in het bezit van de Galaxy SII
Die is retour. Ik hoop dat ik een enthousiasteling kan worden als het allemaal goed blijkt te kunnen werken.
Ik ben jarenlang trouw Nokia gebruiker geweest, alleen heeft Nokia al een tijdje de voorsprong ruim verloren.
Dus nu een keer de overstap van symbian naar android.