Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
@Guul: Wil je even hier kijken? : http://www.androidworld.nl/forum/htc-hero/8268-htc-hero-beeldscherm-kapot-2.html
Zo… inmiddels mijn abbo verlengt, met de xperia Arc!

bespaard batterij en MB’s). een paar sms-jes sturen (dat krijg je met verloofd zijn) en uiteindelijk nog maximaal een paar keer bellen per dag.
Even een korte review:
-Scherm is geweldig! Mooi scherp en goede kleuren. Kan niet zeggen of de SGSII nou beter is de ja de nee. Qua kijkhoek trouwens wel.
-Camera is prima. Gevoeligheid voor donker is goed, en scherpte is ook meer dan prima. (Binnenkort miss wat foto's posten)
-Snelheid is meer dan ok. Natuurlijk niet hetzelfde als een Dual-core, maar daar merk je over het algemeen weinig van, dan behalve het inladen van internet-pagina's,misschien het opstarten van spelletjes, en het inladen van foto's ed. Maar als je nog opgegroeid bent met een 2-86-er (pc) dan ben je heel wat gewend…
Batterij ben ik wel tevreden over. Tot nu toe met veel download/fotografie/spelletjes geweld meer dan een dag!
Nu even langzaamaan weer terug naar de orde van de dag qua verbruik. Mocht hij het 2 dagen volhouden, dan doet ie het dan net zo goed als mijn oude Hero. Dat wil zeggen: ‘s nachts de telefoon op vliegtuigmodus, overdag ongeveer 5x internet aan voor synchroniseren, en daarna internet weer uit (TIP:
Dan rest mij alleen nog het fohnen van het scherm van de Hero, dan kan die ook naar mn zwager.