Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

The_Beauty

The_Beauty

• Lid sinds 02 december 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 6 december 2011
  • 12:25

In de AW forum bits week 48 werd ik op het spoor gezet naar het forum. Hé, een forum over de Galaxy Note! Even kijken en meteen leuk.
Sinds 1 november heb ik een Note. Dat is de opvolger van mijn Dell Streak, een 5"-er die we in NL nauwelijks gezien hebben. Heerlijk toestel, maar de pootjes van de connector buigen snel. En Dell repareert heel langzaam. Misschien wel helemaal niet. Dat bevalt mij niet, maar de Smartphoneshop.nl ook niet. Daarom kon ik voor hetzelfde geld daar een nieuw toestel uitzoeken. Met even wachten en een beetje bijbetalen werd dat de Note. Naast de Dell had ik een Samsung Xcover 271 (B2710) gekocht. Een shockproof en stof- en waterdicht toestel voor de wat zwaardere buitenomstandigheden. Die laatste noemde ik The Beast. Logisch dat de Dell The Beauty werd. De Note verdient het zeker om ook zo te heten. Wat een geweldig toestel.
Ik hou trouwens van mooie dingetjes. Zo heb ik ook nog een tijd een HTC 9000 gehad. Een toestel met het best denkbare toetsenbord. Tijdens een verhuizing brak het toestel, toen ik die kast aan het versjouwen was. Gelukkig heb je mooi, mooier, mooist. Dus nu de Galaxy Note.
En omdat dit een Android forum is, heb ik mijzelf maar genoemd naar mijn Android toestel.

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 6 december 2011
  • 12:53

haha, mooi verhaal :-)
welkom op het forum!

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 7 december 2011
  • 23:24

Mooie keuze gemaakt

Welkom op AW!

Bewerkt (24 april 2013 13:50)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.