In de AW forum bits week 48 werd ik op het spoor gezet naar het forum. Hé, een forum over de Galaxy Note! Even kijken en meteen leuk. Sinds 1 november heb ik een Note. Dat is de opvolger van mijn Dell Streak, een 5"-er die we in NL nauwelijks gezien hebben. Heerlijk toestel, maar de pootjes van de connector buigen snel. En Dell repareert heel langzaam. Misschien wel helemaal niet. Dat bevalt mij niet, maar de Smartphoneshop.nl ook niet. Daarom kon ik voor hetzelfde geld daar een nieuw toestel uitzoeken. Met even wachten en een beetje bijbetalen werd dat de Note. Naast de Dell had ik een Samsung Xcover 271 (B2710) gekocht. Een shockproof en stof- en waterdicht toestel voor de wat zwaardere buitenomstandigheden. Die laatste noemde ik The Beast. Logisch dat de Dell The Beauty werd. De Note verdient het zeker om ook zo te heten. Wat een geweldig toestel. Ik hou trouwens van mooie dingetjes. Zo heb ik ook nog een tijd een HTC 9000 gehad. Een toestel met het best denkbare toetsenbord. Tijdens een verhuizing brak het toestel, toen ik die kast aan het versjouwen was. Gelukkig heb je mooi, mooier, mooist. Dus nu de Galaxy Note. En omdat dit een Android forum is, heb ik mijzelf maar genoemd naar mijn Android toestel.
Bewerkt (24 april 2013 13:49)
[SIZE=2][FONT=arial]In de AW forum bits week 48 werd ik op het spoor gezet naar het forum. Hé, een forum over de Galaxy Note! Even kijken en meteen leuk. Sinds 1 november heb ik een Note. Dat is de opvolger van mijn Dell Streak, een 5"-er die we in NL nauwelijks gezien hebben. Heerlijk toestel, maar de pootjes van de connector buigen snel. En Dell repareert heel langzaam. Misschien wel helemaal niet. Dat bevalt mij niet, maar de Smartphoneshop.nl ook niet. Daarom kon ik voor hetzelfde geld daar een nieuw toestel uitzoeken. Met even wachten en een beetje bijbetalen werd dat de Note. Naast de Dell had ik een Samsung Xcover 271 (B2710) gekocht. Een shockproof en stof- en waterdicht toestel voor de wat zwaardere buitenomstandigheden. Die laatste noemde ik The Beast. Logisch dat de Dell The Beauty werd. De Note verdient het zeker om ook zo te heten. Wat een geweldig toestel. Ik hou trouwens van mooie dingetjes. Zo heb ik ook nog een tijd een HTC 9000 gehad. Een toestel met het best denkbare toetsenbord. Tijdens een verhuizing brak het toestel, toen ik die kast aan het versjouwen was. Gelukkig heb je mooi, mooier, mooist. Dus nu de Galaxy Note. En omdat dit een Android forum is, heb ik mijzelf maar genoemd naar mijn Android toestel.[/FONT][/SIZE]
In de AW forum bits week 48 werd ik op het spoor gezet naar het forum. Hé, een forum over de Galaxy Note! Even kijken en meteen leuk.
Sinds 1 november heb ik een Note. Dat is de opvolger van mijn Dell Streak, een 5"-er die we in NL nauwelijks gezien hebben. Heerlijk toestel, maar de pootjes van de connector buigen snel. En Dell repareert heel langzaam. Misschien wel helemaal niet. Dat bevalt mij niet, maar de Smartphoneshop.nl ook niet. Daarom kon ik voor hetzelfde geld daar een nieuw toestel uitzoeken. Met even wachten en een beetje bijbetalen werd dat de Note. Naast de Dell had ik een Samsung Xcover 271 (B2710) gekocht. Een shockproof en stof- en waterdicht toestel voor de wat zwaardere buitenomstandigheden. Die laatste noemde ik The Beast. Logisch dat de Dell The Beauty werd. De Note verdient het zeker om ook zo te heten. Wat een geweldig toestel.
Ik hou trouwens van mooie dingetjes. Zo heb ik ook nog een tijd een HTC 9000 gehad. Een toestel met het best denkbare toetsenbord. Tijdens een verhuizing brak het toestel, toen ik die kast aan het versjouwen was. Gelukkig heb je mooi, mooier, mooist. Dus nu de Galaxy Note.
En omdat dit een Android forum is, heb ik mijzelf maar genoemd naar mijn Android toestel.