Na veel soorten toestellen heb ik een leuk toestel weten te bemachtigen voor weinig geld, maar om er mee te kunnen gaan moet je veel leren. Na enig zoekwerk kwam ik bij dit forum uit en ik heb mij direct hiervoor aangemeld. Ik ben van 1956, man, echtgenoot, vader van 3 dochters en opa van één kleindochter. Een van mijn hobby's is motorrijden, vandaar mijn gebruikersnaam. Rob uit Nijmegen
Bewerkt (24 april 2013 13:51)
Na veel soorten toestellen heb ik een leuk toestel weten te bemachtigen voor weinig geld, maar om er mee te kunnen gaan moet je veel leren. Na enig zoekwerk kwam ik bij dit forum uit en ik heb mij direct hiervoor aangemeld. Ik ben van 1956, man, echtgenoot, vader van 3 dochters en opa van één kleindochter. Een van mijn hobby's is motorrijden, vandaar mijn gebruikersnaam. Rob uit Nijmegen
Na veel soorten toestellen heb ik een leuk toestel weten te bemachtigen voor weinig geld, maar om er mee te kunnen gaan moet je veel leren.
Na enig zoekwerk kwam ik bij dit forum uit en ik heb mij direct hiervoor aangemeld.
Ik ben van 1956, man, echtgenoot, vader van 3 dochters en opa van één kleindochter.
Een van mijn hobby's is motorrijden, vandaar mijn gebruikersnaam.
Rob uit Nijmegen