De Samsung Galaxy SII is mijn eerste smartphone. Hiervoor had ik nog een Motorola V3. Ja ja …. inderdaad …. een hele verandering (en “misschien” ook wel een verbetering), maar ik moet nog veel leren en ontdekken (of is de volgorde andersom?). Om eerlijk te zijn ….. ik loop tegen vele “vragen” op, maar hoop op deze site veel op te steken
Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Hey allemaal, De Samsung Galaxy SII is mijn eerste smartphone. Hiervoor had ik nog een Motorola V3. Ja ja .... inderdaad .... een hele verandering (en "misschien" ook wel een verbetering), maar ik moet nog veel leren en ontdekken (of is de volgorde andersom?). Om eerlijk te zijn ..... ik loop tegen vele "vragen" op, maar hoop op deze site veel op te steken :)
Hey allemaal,

De Samsung Galaxy SII is mijn eerste smartphone. Hiervoor had ik nog een Motorola V3. Ja ja …. inderdaad …. een hele verandering (en “misschien” ook wel een verbetering), maar ik moet nog veel leren en ontdekken (of is de volgorde andersom?). Om eerlijk te zijn ….. ik loop tegen vele “vragen” op, maar hoop op deze site veel op te steken