Mijn naam is Esther, al enige tijd in het bezit van een smartphone en sinds deze week in het bezit van een tablet. Aangezien ik hier regelmatig kijk voor tips en trucs leek t me wel zo fair om me eens aan te melden. Zie hier regelmatig dingen voorbij komen waar ik echt wat aan heb of heb gehad! Tevens wil ik het kleine beetje;-) kennis wat ik heb van android ook graag doorgeven.
Bewerkt (24 april 2013 14:11)
Mijn naam is Esther, al enige tijd in het bezit van een smartphone en sinds deze week in het bezit van een tablet. Aangezien ik hier regelmatig kijk voor tips en trucs leek t me wel zo fair om me eens aan te melden. Zie hier regelmatig dingen voorbij komen waar ik echt wat aan heb of heb gehad! Tevens wil ik het kleine beetje;-) kennis wat ik heb van android ook graag doorgeven.
Mijn naam is Esther, al enige tijd in het bezit van een smartphone en sinds deze week in het bezit van een tablet.
Aangezien ik hier regelmatig kijk voor tips en trucs leek t me wel zo fair om me eens aan te melden. Zie hier regelmatig dingen voorbij komen waar ik echt wat aan heb of heb gehad! Tevens wil ik het kleine beetje;-) kennis wat ik heb van android ook graag doorgeven.