Ik ben Rob en woon in Breda en eigenlijk best een kluns met een telefoon. Vandaar dat ik me aan heb aan gemeld bij dit forum. Ik neem aan dat hier ook de kenners vertoeven. Ik heb een HTC Wildfire, op zich een fijn toestel. Maar ik erger me ook regelmatig aan het ding!
Ik ben electro storingsmonteur bij een staalband verzinkerij en mijn is hobby fotograferen.
Groeten, Rob.
Bewerkt (24 april 2013 14:28)
Hallo Allemaal, Ik ben Rob en woon in Breda en eigenlijk best een kluns met een telefoon. Vandaar dat ik me aan heb aan gemeld bij dit forum. Ik neem aan dat hier ook de kenners vertoeven. Ik heb een HTC Wildfire, op zich een fijn toestel. Maar ik erger me ook regelmatig aan het ding! Ik ben electro storingsmonteur bij een staalband verzinkerij en mijn is hobby fotograferen. Groeten, Rob.
Hallo Allemaal,
Ik ben Rob en woon in Breda en eigenlijk best een kluns met een telefoon.
Vandaar dat ik me aan heb aan gemeld bij dit forum. Ik neem aan dat hier ook de kenners vertoeven.
Ik heb een HTC Wildfire, op zich een fijn toestel. Maar ik erger me ook regelmatig aan het ding!
Ik ben electro storingsmonteur bij een staalband verzinkerij en mijn is hobby fotograferen.
Groeten,
Rob.