Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dj44

dj44

• Lid sinds 07 maart 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 april 2010
  • 16:14

bedankt heren

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 9 april 2010
  • 19:28

Kobe;17133
Gelukkig ben jij ook nog van O-VL macfreaker of ik voelde me hier eenzaam tussen allemaal die W-VL hier/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
Ja zeker , ben een rasechte aalstenaar.

kurtie

kurtie

• Lid sinds 09 april 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 9 april 2010
  • 19:53

hey,

Nog volk uit belgië
Ik heb ook na jaren SonyEricsson de overstap gemaakt naar htc en android (heb net een desire)

Alleen zit ik nog een beetje in de knoei met de berichten :s
Ik was (zoals velen?) nogal gewend aan de klassieke manier om smsjes te ordenen: met een inbox, concepten, verzonden items, etc… op de desire staat alles in een soort conversatie. Hoe bevalt jullie dit?
Hoe kan je trouwens een deels getypt bericht saven ofzo? (zoals concepten)

Bijkomend vind ik ook het selecteren van nummers van contactpersonen niet zo handig. Bij SE had ik een standaardnummer dat ik bij iedereen als GSM nummer had ingesteld. Wanneer ik dan SMSte hoefde ik enkel naar hun naam te gaan et voila… Bij de htc moet ik er telkens op letten dat ik bijvoorbeeld niet per ongeluk een smsje stuur naar iemand zijn vaste lijn thuis. Kan je dit op de één of andere manier makkelijker instellen?

Bedankt!
Buiten deze 2 zaken ben ik trouwens héél tevreden van mijn desire… Alleen zijn het natuurlijk nogal cruciale dingen voor iets wat in de eerste plaats een GSM blijft

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 9 april 2010
  • 20:10

Welkom Kurtie op het AW forum. Wij belgen beginnen meer en meer android te ontdekken.

Kobe

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 315
  • Reputatie 0
  • 12 april 2010
  • 11:43

kurtie;17176
hey,

Nog volk uit belgië/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Ik heb ook na jaren SonyEricsson de overstap gemaakt naar htc en android (heb net een desire)

Alleen zit ik nog een beetje in de knoei met de berichten :s
Ik was (zoals velen?) nogal gewend aan de klassieke manier om smsjes te ordenen: met een inbox, concepten, verzonden items, etc… op de desire staat alles in een soort conversatie. Hoe bevalt jullie dit?
Hoe kan je trouwens een deels getypt bericht saven ofzo? (zoals concepten)
Hey Kurtie,
welkom idd/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Ivm die concepten, mss weet je het al, maar probeer eens een bericht te typen en dan gewoon uit je berichten-applicatie te gaan door op de Back toets te drukken en dan zal je zien dat wat je getypt hebt toch blijft staan.
Ikzelf vind het conversatie-uitzicht eigenlijk wel handig aangezien je dan ook vlugger ziet wat je zelf gestuurd hebt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> Maar dat is bij iedereen misschien ook anders van gedacht.
Ik was ook jaren SE gewend, heb me vorig jaar een HTC Magic gekocht en heb er nu toch ook maar de SE Xperia X10 bij gehaald en vind deze toch ook wel super!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren