Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jsmn

jsmn

• Lid sinds 20 maart 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2010
  • 12:05

ik ben jasmin uit utrecht. aangezien ik binnenkort vernieuwing van mijn abonnement toe ben, ben ik me maar eens gaan verdiepen in smartphones. ooit in de grijze oudheid had ik een nokia 7650, maar sindsdien heb ik geen echte smartphone meer gehad.

ik heb wat rondgekeken en ik geloof dat het zal gaan tussen de sony ericsson x10 en de motorola milestone. ik hoop dat ik hier informatie kan vinden die me kan helpen bij de uiteindelijke keuze.

verder overweeg ik overstap naar een andere provider dan t-mobile. als ik bij mijn lief zie hoe traag t-mobile is op haar iphone, heb ik het idee dat het beter kan.

Bewerkt (22 april 2013 12:19)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 28 maart 2010
  • 12:43

Welkom Jasminn op het AW forum. Beide toestellen die je voor ogen hebt zijn toppers. En wat de informatie betreft , hulp zal je hier zeker vinden.

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2010
  • 12:34

Welkom Jasmin, beiden zijn zoals macfreaker zegt top toestellen, alleen heeft de milestone ook een fysiek toetsenbord wat echt helemaal geweldig is.

Zelf heb ik KPN van me werk met een HTC Hero en Vodafone samen met me Milestone en Vodafone is verre weg de snelste!!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren