Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

lizzz89

lizzz89

• Lid sinds 30 augustus 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 10:05

Hallo allemaal,

Ik ben Liz, 23 jaar en student.
Sinds vorig jaar februari heb ik de HTC Desire HD en hij voldoet aan alles wat ik nodig heb.
Tot ie een ruime maand geleden besloot om uit mn jaszak te glijden en op het asfalt het scherm te breken. Ik wilde geen afstand doen en had iemand in mijn kenniskring die het scherm wel even kon repareren. Dat werd niet even, maar 2 avonden zoet mee geweest om hem weer helemaal werkende te krijgen. Om vervolgens de volgende dag hem zelf weer te slopen. Op dat punt heb ik mij aangemeld op het forum voor tips over het vastzetten van het scherm, terwijl ik ondertussen contact probeerde op te nemen met die kennis. Hij had het druk en kon mij niet direct helpen. In tegenstelling tot een werkend gebroken scherm, werkte het touchscreen nu niet meer. Pas toen werd me duidelijk dat een smartphone een groot deel van me leven speelde, dus ik moest en zou een werkende telefoon hebben. Dus ben ik marktplaats op gegaan en heb ik een mooi bod gedaan op een HTC Desire HD met de vraag direct te mogen ophalen. Dat bod werd geaccepteerd en dezelfde middag (een dag na het slopen van m'n scherm) had ik deze telefoon in handen!

Natuurlijk ben ik super blij, maar kom alweer iets tegen waar ik mijn vragen over heb, dus mijn aanmelding op deze site komt mij alsnog van pas.

Bewerkt (24 april 2013 15:30)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 2 september 2012
  • 13:00

Welkom op het forum, en nu hopen dat je niet weer de DHD uit je broekzak laat glijden

Maar waarom nam je de keuze op de Desire HD en waarom niet een betere toestel?

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
lizzz89

lizzz89

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 08:35

Dat is voor zover ook mijn plan

Het kopen van de DHD via marktplaats was een redelijk impulsieve actie. Ik wilde geen mindere telefoon en was heel erg gewend aan hoe de DHD werkte. Het is niet in me opgekomen om te kijken of op marktplaats een andere telefoon voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen was, met mijn studentenbudget kan ik maar weinig veroorloven

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 3 september 2012
  • 13:01

Dat verklaard hem, als studen moet je nu eenmaal aan je budget denken

Nogmaals veel succes en veel plezier op het forum

lizzz89

lizzz89

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 16:07

Bedankt! Dat moet gaan lukken, lijkt me!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.