Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Rene1979

Rene1979

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 10:42

Hallo,

Ik ben nieuw hier en altijd een fanatiek iPhone gebruiker geweest.
Vanaf de eerste gen. iPhone heb ik iPhones gebruikt.
Nu heb ik besloten over te stappen naar Android, dit omdat ik de saaie software van apple wel een beetje zat was. En mijn abonnement erop zat.

Ik had de hoop dat er in iOs6 wel het een en ander zou veranderen toen dit niet het geval was ben ik gaan kijken voor een nieuw toestel. Het is uiteindelijk de Experia T geworden. Dit vanwege zijn mijn toevoegingspack aan het Android systeem. Ook het uiterlijk van de telefoon en de lovende woorden over dit toestel deden mij besluiten deze telefoon aan te schaffen. Morgen krijg ik hem binnen en kan ik lekker aan de gang.

Rene

Bewerkt (24 april 2013 15:38)
barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 11:58

Welkom op AW , goeie keuzebtw.

Passeer eens op Sony Xperia T voor specifieke vragen en andtwoorden.

grtz Barre

Grtz Barre

outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 12:46

Welkom op AW. Je zult zien dat er veel meer mogelijkheden zijn met Android dan met IOS

ximon1975

ximon1975

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 281
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 12:49

Rene1979;344519
Hallo,

Ik ben nieuw hier en altijd een fanatiek iPhone gebruiker geweest.
Vanaf de eerste gen. iPhone heb ik iPhones gebruikt.
Nu heb ik besloten over te stappen naar Android, dit omdat ik de saaie software van apple wel een beetje zat was. En mijn abonnement erop zat.

Ik had de hoop dat er in iOs6 wel het een en ander zou veranderen toen dit niet het geval was ben ik gaan kijken voor een nieuw toestel. Het is uiteindelijk de Experia T geworden. Dit vanwege zijn mijn toevoegingspack aan het Android systeem. Ook het uiterlijk van de telefoon en de lovende woorden over dit toestel deden mij besluiten deze telefoon aan te schaffen. Morgen krijg ik hem binnen en kan ik lekker aan de gang.

Rene

Hoihoi

Hier nog een door appel in de steek gelaten overloper ;-))
ik hoop dat we niet teleur gesteld met de staart tussen de benen terug moeten naar apple!!
veel plezier hier op het forum, ik ben ook pas een dag lid maar heb me al zowat suf gelezen.

Gr. Ximon

(getyped op mn Ipad) whaha

Rene1979

Rene1979

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 20:16

Bedankt voor de verwelkoming.. Ik was wel te spreken over wat ik zag mbt de Sony. Vooral het uiterlijk van het toestel en de software spraken me erg aan. Ik was dat ubersaaie sinds 2006 lopende appel software zat. Dus ik ben zeer benieuwd morgen

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.