Beste mensen, Mijn naam is Hans. Om te kijken of een tablet iets voor me is heb ik een MID van het kvat gekocht. Android is voor mij een nieuw gebied en dit forum voor mij dus zeer leerzaam. Ik vind het leuk om met Anrdoid te experimenteren, maar hoe meer ik er van leer hoe meer vragen er bij me opkomen. Ik hoop dit als een leerzaam maar vooral ook gezellig forum te leren kennen. Groeten Hans.
Bewerkt (24 april 2013 15:46)
Beste mensen, Mijn naam is Hans. Om te kijken of een tablet iets voor me is heb ik een MID van het kvat gekocht. Android is voor mij een nieuw gebied en dit forum voor mij dus zeer leerzaam. Ik vind het leuk om met Anrdoid te experimenteren, maar hoe meer ik er van leer hoe meer vragen er bij me opkomen. Ik hoop dit als een leerzaam maar vooral ook gezellig forum te leren kennen. Groeten Hans.
Beste mensen,
Mijn naam is Hans. Om te kijken of een tablet iets voor me is heb ik een MID van het kvat gekocht. Android is voor mij een nieuw gebied en dit forum voor mij dus zeer leerzaam. Ik vind het leuk om met Anrdoid te experimenteren, maar hoe meer ik er van leer hoe meer vragen er bij me opkomen. Ik hoop dit als een leerzaam maar vooral ook gezellig forum te leren kennen. Groeten Hans.