Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Pim

Pim

• Lid sinds 28 februari 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2010
  • 00:24

Na een jaar (inactief) lid te zijn, zal ik me eens voorstellen.

Ik ben Pim, ik ben over 17 dagen 19 en ik woon ergens in Nederland. (Denk Achterhoek, Twente, Drente, en je denkt de goede richting).

Toen ik me een enorme tijd geleden registreerde bij Androidworld was ik een all-round ventje.
Ik hield van mijn Windows Mobile 6.1 op mijn (toen nog nagelnieuwe) SonyEricsson Xperia X1.
Wel was ik continu bezig andere roms er op te installeren en allerlei mods te testten.
De Xperia X1 was voor mij de opvolger van de LG Viewty (Linux, maar oh, wat slecht), en de voorloper van mijn huidige primary, een Samsung H1.
Ik heb me altijd bezig gehouden met iPhone OS, Android, en WinMo, maar heb in een vlaag van verstandsverbijstering gekozen voor een LiMo toestel.
Nu kom ik dus echt van een hele koude kermis thuis, ik heb me vorige week voorgenomen nooit meer een toestel te nemen wat niet een van de 4 groten draait (BlackBerry, iPhone OS, Android of WinMo (in willekeurige volgorde, ik zie van alle de voordelen)).

Om de teleurstelling van de H1 toch wat kleiner te maken, draag ik nu mijn X1 ook nog steeds bij me, en ben ik op zoek naar een vervanger van de H1 (als ik het zelf bekostig word dat een G1 of een Hero, als ik een verjaardagscadeau uit mag zoeken een Desire, of misschien zelfs een Nexus One, al prefereer ik de Desire (SenseUI!)).
Edit: na 2 alinea's gelezen te hebben van dit hier en erachter zijn gekomen dat de Nexus One een trackball heeft en geen optisch gebeuren, kies ik toch een Desire, mocht ik de keuze krijgen.

Al krijg ik de Desire of Nexus, ik denk dat ik de X1 altijd er bij zal blijven houden, oerdegelijk toestel.
Ik heb er echt een zwak voor en ik kan er goed mee werken.

Ik ben een Vodafone man. Ik houd van het feit dat ik gewoon 3,2mbps haal, en over een jaar waarschijnlijk zelfs 4G snelheden heb.
Vodafone heeft me altijd goed geholpen, en ik ben dan ook al een ruime 5 jaar trouw abonnee. En voor iemand die bijna 19 is lijkt me dat toch al best lang.

Ik doe nu VWO examen, mocht ik dat halen ga ik HBO B Technische Informatica ICT Beheer doen op het Saxion in Enschede.

Ik ben dus echt een Techy.

Als je nog vragen hebt, stel ze maar, ik bijt niet (veel :') ).

Goed gaan,

Pim

p.s. Ik twitter ook. Veel.
Ohjah. Wil je een cadeautje sturen, mag altijd, in de labels staat wel welke merken. PM maar voor het afleveradres

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2010
  • 19:42

Welkom Pim!
Ik denk dat zodra jij een Nexus1 of HTC Desire hebt dat je je X1 niet lang meer bij je blijft dragen
Succes met je examens die maandag alweer beginnen

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2010
  • 19:56

LG Viewty, tja. Dat was ook mijn instapper in de wereld van de smart(ere) phones. Die Viewty bleek verre van smart te zijn en de batterij was helemaal bagger. Blij dat ik toen die echt was overleden puur op de gok een HTC Magic heb gekocht. Briljant apparaatje en Android bevalt mij ook zeer goed.

Groeten…

Pim

Pim

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2010
  • 20:13

Kwabbernoot;20783
LG Viewty, tja. Dat was ook mijn instapper in de wereld van de smart(ere) phones. Die Viewty bleek verre van smart te zijn en de batterij was helemaal bagger. Blij dat ik toen die echt was overleden puur op de gok een HTC Magic heb gekocht. Briljant apparaatje en Android bevalt mij ook zeer goed.

Groeten…

Ik had geen Viewty Smart, maar de gewone Viewty.
Erg fijn toestelletje als je er eenmaal aan gewend bent, en ik kon makkelijk 1 dag met de batterij. (Dat is nu bij mij gewoonte, dus)

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 16 mei 2010
  • 19:18

Welkom Pim op het AW forum.

Pim

Pim

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2010
  • 00:54

Ik ben zegmaar vandaag jarig. Tofheid.

19 jarige oude lul :')

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2010
  • 20:10

Gefeliciteerd dan Pim!

Bewerkt (22 april 2013 12:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.