Ik ben Oscar en sinds de komst van de gsm steeds Nokia's gehad, 3310 6600 N82 , maar daar Nokia niet meer kan leveren wat ik wil, dan maar de overstap naar, velen, de beste android telefoon op dit moment. Namelijk de Xperia X10. Ik wordt een beetje gek in mijn hoofd van dit ding, en moet even leren goed met de telefoon om te gaan.
Hopelijk vind ik hier de echte freaks (lees liefhebbers) die mij met de telefoon en android verder kunnen helpen.
Groetjes,
Oscar
Bewerkt (22 april 2013 12:25)
Heey vrienden. Ik ben Oscar en sinds de komst van de gsm steeds Nokia's gehad, 3310 6600 N82 , maar daar Nokia niet meer kan leveren wat ik wil, dan maar de overstap naar, velen, de beste android telefoon op dit moment. Namelijk de Xperia X10. Ik wordt een beetje gek in mijn hoofd van dit ding, en moet even leren goed met de telefoon om te gaan. Hopelijk vind ik hier de echte freaks (lees liefhebbers) die mij met de telefoon en android verder kunnen helpen. Groetjes, Oscar
Heey vrienden.
Ik ben Oscar en sinds de komst van de gsm steeds Nokia's gehad, 3310 6600 N82 , maar daar Nokia niet meer kan leveren wat ik wil, dan maar de overstap naar, velen, de beste android telefoon op dit moment. Namelijk de Xperia X10.
Ik wordt een beetje gek in mijn hoofd van dit ding, en moet even leren goed met de telefoon om te gaan.
Hopelijk vind ik hier de echte freaks (lees liefhebbers) die mij met de telefoon en android verder kunnen helpen.
Groetjes,
Oscar