Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marcoryn

Marcoryn

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2010
  • 10:00

Hoi allemaal,

Hier weer een vers lid in afwachting op zijn eerste Android toestel.

Nu een fervent iPhone gebruiker en ik hoop met Android net zoveel plezier te gaan krijgen als ik had van de iPhone. Dus niet gelijk posten van, ‘nou zeker weten’ of iPhone is bagger, want als gadgetliefhebber kan ik daar weinig mee.

Ik hoop serieus dat binnenkort de verwijten over en weer zullen stoppen en iedereen tevreden is met zijn of haar toestel, ongeacht welk merk het is
Dus stiekem hoop ik dat ik hiermee ook laat zien dat je een iPhone geweldig kan vinden (was de eerste smartphone die een ommekeer teweeg bracht) als dat ik denk dat Android het beste en meest uitgebreide OS wordt.

Ik moet er niet aan denken dat mensen van Nike elkaar te lijf gaan tegen de liefhebbers van Adidas. Inmiddels hebben beide OSen en leveranciers van toestellen zich hebben bewezen en dankzij de concurrentie hebben wij fantastische producten.

Ik hoop binnenkort ook te gaan voor de HTC Evo en de iPhone 4. zoals eerder gezegd, ik ben dol op gadgets, verwacht hier veel te kunnen leren, want wil alles van Android te weten komen en uiteindelijk ook veel mensen op het forum helpen..
Ik volg dit forum al enige tijd en jullie enthousiasme over Android heeft me over de streep getrokken!!

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
awesomemac

awesomemac

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2010
  • 23:28

Nou, welkom natuurlijk.

Ben zelf ook van de iPhone overgestap naar een Android toestel (HTC Legend). Maar niet omdat ik de iPhone slecht vindt, maar omdat ik, ook als gadget freak iets anders wil proberen. Hoorde ook zoveel goede verhalen over Android en nu een week nadat ik ben overgestapt, geen spijt ervan.

Wat voor mij toch belangrijk was/is, is dat Android heerlijk aanpasbaar is aan je wensen.

obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2010
  • 07:31

hoi en welkom,

Ik heb zelf nooit een iPhone gehad,maar zit nu soms met de gedachte van, had ik niet beter een iPhone kunnen nemen. en zou nu dus eigenlijk van ex iPhone gebruikers willen horen dat ik een goede keus heb gemaakt en waarom.

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 13 juni 2010
  • 08:40

Welkom Marcoryn op het AW forum. Er is uiteraard een groot verschil tussen een iphone en android phone. Maar zelf als zijnde ex gebruiker van iphone denk ik er niet meer aan om weer over te schakelen naar een iphone. Ben er wel mee akkoord dat er binnenkort alweer een vette iphone uitkomt maar deze komen dus ook uit met android os. Ik zou zeggen blijf bij Android.

@obnoxious67 , nee je had niet beter voor een iphone gekozen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren