Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Willem1

Willem1

• Lid sinds 14 juni 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2010
  • 09:31

Afgelopen week een HTC Desire ontvangen en daarom ook lid geworden van dit forum.
Hiervoor had ik een Nokia N82 en na het beeindigen van mijn vorige abonnement gan kijken naar een nieuw toestel. De interface van Android is een grote stap voorwaarts ten opzichte van Symbian, en als je dan ook het beste toestel wilt hebben kom je momenteel uit op de HTC Desire.
groet,
Willem

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2010
  • 09:38

Helemaal mee eens Willem
Al was de N82 ook een prima toestel!
Ik mis sinds ik de desire heb wel de xenonflits en de carl zeis lens van de N82.
En natuurlijk het geluid uit de Dual speakers.

Maar de desire is natuurlijk veel leuker
Welkom op de forums

Merkes

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2010
  • 11:28

Hehehe ken het. Heb zelf ook een N82 gehad, daarna een HTC Hero, tussendoor Sony-Ericsson X10 en nu HTC Desire. Moet zeggen dat ik echt super tevreden ben met de Desire (X10 was ook nice, maar ben te veel gewend aan de Sense interface)

Maar met mijn oude N82 kon ik wel geweldige foto's maken. Ook filmen op plaatsen waar het geluid iets te hard staat (festivals) ging uitstekend. Als je de filmpjes dan terugkeek kon je nog duidelijk horen welk nummer gespeeld werd.

Willem1

Willem1

• Lid sinds 14 juni 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2010
  • 13:40

justkuu;24244
Helemaal mee eens Willem
Al was de N82 ook een prima toestel!
Ik mis sinds ik de desire heb wel de xenonflits en de carl zeis lens van de N82.
En natuurlijk het geluid uit de Dual speakers.

Maar de desire is natuurlijk veel leuker
Welkom op de forums

Dit zijn inderdaad de dingen waar de N82 sterk in was. Naar muziek uit de speakers van de N82 kon je goed luisteren, uit de Desire klinkt het erg blikkerig. En de Xenon flits was erg goed in vergelijking met Led flitsers.
Had nu alleen geen zin om op de nieuwe N8 te wachten en ik verwacht ook niet dat de interface van symbian^3 zo goed zal zijn als android.

Ik hoop aan het forum wat te kunnen bijdragen en niet al teveel onzin uit te slaan/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 17 juni 2010
  • 14:32

Welkom Willem op het AW forum.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.