Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nachtwerker

nachtwerker

• Lid sinds 17 juni 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2010
  • 17:10

Hallo iedereen.
Mijn naam is Johan (nachtwerker als synoniem, daar ik veel ‘s nachts werk) woonachtig in Begie en ben onlangs de fiere eigenaar van een HTC-Desire. Mijn vorige gsm (Sharp) was zes jaar oud geworden en tijd voor een nieuw exemplaar.
Ik was verlekkerd op de collega’s die een nieuwe gsm aanschaften met de bekende vensters die je met de vinger kon verschuiven… men kon op internet… men kon dit en dat…
Het budjet voor een mooie gsm had ik, de gsm keuze lag nog niet vast. Een Ifone is natuurlijk een hebbedingetje (sorry voor het verkleinwoord) en viel, ook bij mij, in de smaak. Toen het nieuws kwam dat Google een gsm op de markt zou brengen, viel mijn oog en aandacht daarop. Even wachten nog want hij zou pas in maart langs hier op de markt komen. In maart komt het nieuws dat het wat later zal worden. Door op webpagina's als deze te surfen kwam ik vast te stellen dat HTC een nieuwe gsm op de markt bracht, ja dus, de Desire met Android stuurprogramma.
Langer kon ik niet meer wachten en heb er nog geen minuut spijt van.
Hopelijk kan ik ook op deze site veel info opdoen en mijn ervaring delen.
Thanks .NL ook voor de vele .BE- ers

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.