Ik heb zojuist een account aangemaakt, eigenlijk enkel en alleen om mijn twijfel over de aanschaf van een Archos tablet te discussieren en te bespreken. Het leek mij toch wel zo beleefd om me even voor te stellen. Wie weet blijf ik hier nog wel wat langer rondhangen als ik besluit om de Archos nog niet te nemen, we zullen zien!
Bewerkt (22 april 2013 12:27)
Hallo allemaal, Ik heb zojuist een account aangemaakt, eigenlijk enkel en alleen om mijn twijfel over de aanschaf van een Archos tablet te discussieren en te bespreken. Het leek mij toch wel zo beleefd om me even voor te stellen. Wie weet blijf ik hier nog wel wat langer rondhangen als ik besluit om de Archos nog niet te nemen, we zullen zien!
Hallo allemaal,
Ik heb zojuist een account aangemaakt, eigenlijk enkel en alleen om mijn twijfel over de aanschaf van een Archos tablet te discussieren en te bespreken. Het leek mij toch wel zo beleefd om me even voor te stellen. Wie weet blijf ik hier nog wel wat langer rondhangen als ik besluit om de Archos nog niet te nemen, we zullen zien!