Ik ben Joshua, eigenlijk al behoorlijk lang lid van dit forum maar niet echt actief. Daar gaat nu verandering in komen.
Al behoorlijk vroeg mijn eerste telefoon waar ik heel lang voor gespaard heb, en ongeveer 3 jaar terug mijn eerste Android telefoon (LG Optimus 2x Speed). Niet veel later een iPhone 4S genomen, maar nu toch weer terug naar Android omdat ik het persoonlijk veel fijner vind omdat ik het geheel kan aanpassen zoals ik wil. Daarom heb ik dus sinds zaterdag de Nexus 5 (32gb) en ben er heel erg blij mee.
Groetjes Joshua
Hallo. Ik ben Joshua, eigenlijk al behoorlijk lang lid van dit forum maar niet echt actief. Daar gaat nu verandering in komen. Al behoorlijk vroeg mijn eerste telefoon waar ik heel lang voor gespaard heb, en ongeveer 3 jaar terug mijn eerste Android telefoon (LG Optimus 2x Speed). Niet veel later een iPhone 4S genomen, maar nu toch weer terug naar Android omdat ik het persoonlijk veel fijner vind omdat ik het geheel kan aanpassen zoals ik wil. Daarom heb ik dus sinds zaterdag de Nexus 5 (32gb) en ben er heel erg blij mee. Groetjes Joshua
Hallo.
Ik ben Joshua, eigenlijk al behoorlijk lang lid van dit forum maar niet echt actief. Daar gaat nu verandering in komen.
Al behoorlijk vroeg mijn eerste telefoon waar ik heel lang voor gespaard heb, en ongeveer 3 jaar terug mijn eerste Android telefoon (LG Optimus 2x Speed). Niet veel later een iPhone 4S genomen, maar nu toch weer terug naar Android omdat ik het persoonlijk veel fijner vind omdat ik het geheel kan aanpassen zoals ik wil. Daarom heb ik dus sinds zaterdag de Nexus 5 (32gb) en ben er heel erg blij mee.
Groetjes Joshua