Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoi Heimen, welkom op AndroidWorld.nl!
jacobras;31508
Hoi Heimen, welkom op AndroidWorld.nl!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Welkom hopelijk kan je vragen en je kennis met ons delen
Androidplanet, eh.
Welkom op ons forum Heimen!
Het Design van de Desire hield mij eerst ook tegen vanwege hoe groot die leek op afbeeldingen.
Toen ik hem eenmaal in mijn handen had kon ik niet anders zeggen dat die voor een 3,7 inch scherm erg compact is nog.
Lekker dun. En het design vond ik uiteindelijk toch wel elegant.
Heb je je account bij ‘AP’ inmiddels al opgezegd?
Welkom
Welkom en veel plezier met je Desire en hier op het forum natuurlijk!
Hallo,

En heb mijn moeder ook op Android overgekregen; sinds ik de Desire heb, heeft zij de Vodafone Nova 845 met Android 2.1

ik ben Vistaus, of in het echt gewoon bekend als Heimen
Ik was al langer Androidplanet-nieuws aan het volgen, omdat ik heel graag een Android-toestel wilde. Maar omdat ik écht een nieuwe telefoon nodig had en niet wilde wachten op een goed Android-toestel, ging ik maar voor de Sony Ericsson Satio. Deze kreeg op de lange duur echter last van bugs, crashes e.d. en je kon gewoon niet genoeg met de software voor de dure prijs van de Satio. Maar goed, ik vond die bugs en crashes erger. En nog erger dat Sony zei dat ze geen updates meer gingen geven voor de Satio. Ik heb de Satio van februari tot juli gehad.
Ik was het zo zat, dat ik na lang overwegen toch maar voor de HTC Desire ging. Enige wat me in eerste instantie tegenhield was het niet zo mooie design in vergelijking met de Legend of de Wildfire. Maar de specs waren zooooo goed, dat ik het design maar voor lief nam en eigenlijk ben ik er nu wel aan gewend
Maar goed, ik volgde dus al langer Androidplanet en kwam via Twitter ook op Androidworld terecht. En nu besloot ik me hier te registreren om anderen te helpen en zelf hulp te vragen indien nodig
Lang verhaal, maar bij deze: aangenaam kennis te maken en mijn complimenten aan het design en de hoeveelheid nieuws op deze site