Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marco5432543254325432

marco5432543254325432

• Lid sinds 26 april 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 april 2015
  • 02:25

Hallo,

Net deze site ontdekt en ziet er allemaal goed uit.

De reden dat ik hier uitkwam is eigenlijk de volgende; ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone. persoonlijk is een hele nieuwe me iets te duur, dus ik kwam uit bij een website die bijna nieuwe toestellen aanbied die past binnen mijn budget. De site heet verwijderd door mod ivm reclame voor eigen site

kent iemand deze site. ik zag dat ze de htc m8 verkopen als nieuw in doos voor een stuk minder dan in de winkel. kent iemand deze website en hebben jullie hier gekocht?

Het ziet er nog nieuw uit, maar verder ziet het er goed uit. ik twijfel nog een beetje.

Bewerkt (26 april 2015 13:07)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 april 2015
  • 10:24

Allereerst welkom op Androidworld.

Ik ken de site niet maar pas wel op met tweedehands toestellen ik heb laatst iemand geholpen die ook op een soortgelijke site een HTC gekocht had welke na dat er een update voor zijn toestel was deze niet geïnstalleerd werd het bleek dat het toestel niet meer origineel was, hij is toen bij mij thuis geweest waarna ik toestel weer origineel gemaakt heb.

hier de link/ post waar het om ging.

Dus let op! voor je er een koopt en vraag iig altijd hoe het zit met de garantie.

xVinsjenTx

xVinsjenTx

• Lid sinds 26 april 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 26 april 2015
  • 10:39

hoe maak je een nieuwe thread? ik heb een probleem met mijn telefoon dat ik graag wil oplossen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 april 2015
  • 11:10

klik eerst op forum of ga naar forum home scroll dan naar beneden en kies welke merk telefoon/tablet/onderwerp je de post wilt plaatsen kies dan het type nummer van het merk in dit geval een htc one m7, kies dan nieuw onderwerp.

zie screenshot's.

Bewerkt (26 april 2015 11:19) | text aangepast

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.