Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PeterCoef

PeterCoef

• Lid sinds 09 oktober 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2015
  • 15:57

Toen ik in 1954 geboren werd, noemden mijn ouders me Peter. Dat is altijd zo gebleven. Voor het overige is de wereld flink veranderd en ik heb er volop aan mee gedaan, maar vaak net even anders dan anderen. Meestal ga ik wel in dezelfde richting als anderen, maar kies ik een andere weg. Zo ook met telefoons. Het heeft even geduurd voordat ik aan de smartphones ging, maar heb al gauw bewust gekozen deze niet "gratis" aan te schaffen via providers. Mijn vorige toestel was een Wolfgang en sinds een paar dagen ben ik de eigenaar van een Oukitel U10. Dat gaat er ongetwijfeld voor zorgen dat ik dit forum actief ga gebruiken.

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 9 oktober 2015
  • 18:19

Hey Peter,

Welkom op Androidworld! Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Op Androidworld worden we namelijk doodgegooid met persberichten van Oukitel. ;-)

Bewerkt (9 oktober 2015 18:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.