Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

CeesT

CeesT

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 10:58

Hoi,

Met enig schaamrood op de kaken realiseerde ik mezelf dat ik al wel een vraag had gesteld op dit forum maar mezelf nog niet had voorgesteld. Bij deze dan. Ik ben dus Cees, een 48 jarige Opa van twee kleinzoons en een kleindochter en vader van 3 kinderen en gelukkig getrouwd met Carolien.

In het dagelijks leven ben ik Security Officer op de hoofdvestiging van een groot Zweeds Telecombedrijf wat zich net met zijn toestellen op de Android markt begeeft. Vandaar dus ook dat ik sinds een week in het gelukkige bezit ben van een Sony Ericsson Xperia X10. Op dit moment tot volle tevredenheid.

Verder heb ik als hobbies digitale fotografie, computers, Beagles en probeer ik in mijn vrije tijd als WebMaster het grootste BeagleForum van Nederland en België draaiende te houden wat aardig lukt gezien de bezoekersaantallen.

Op deze foto ben ik met drie hobbies tegelijk bezig. Fotografie, de Beagles en het forum omdat we deze dag met Mede Forumleden en de Beagles een dagje gingen wandelen op Schiermonnikoog.

Foto met dank aan Tjeerd.

Ik ben in de Android wereld een absolute Newbie maar het leert en went snel. Bovendien is er goed aan informatie te komen op het web, niet in de laatste plaats door dit voortreffelijke Androidworld. Ik wil mezelf de komende tijd dan ook echt gaan verdiepen in het hele Android gebeuren en zal jullie denk ik vaak bestoken met vragen.

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 11:54

Hallo Cees!

Welkom op ons forum. Hopelijk vind je hier alles wat je nodig hebt.
Zelf ben ik overigens ook redelijk bezig geweest met fotografie. Al ben ik nu meer bezig
met film. Het is trouwens altijd leuk om een uitgebreid voorsteltopic te lezen.

Beagles zijn trouwens ontzettend leuke eigenwijze honden.
Mijn vriendin heeft er ook één.

Geschoten met mijn HTC Desire uiteraard:

CeesT

CeesT

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 12:08

Beagles zijn trouwens ontzettend leuke eigenwijze honden.
Mijn vriendin heeft er ook één.

Hoi,

Schatten van honden zijn het. Tikkeltje eigenwijs, hoort bij het merk… Wij hebben er twee, twee broertjes, Guus van drie en Tobi van twee jaar. Wij gaan nergens heen zonder de jongens. Volgende week gaan ze zelfs mee op vakantie naar Denemarken. Daar ga ik een uitgebreide website van bijhouden.

Stuur je vriendin eens langs op BeaglePraat! dan ziet ze meteen dat er meer van die BeagleFanaten zijn.

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 12:19

Leuk plaatje van de honden erbij op je website!
De beagle van mijn vriendin is 3 jaar en heet Poli.

Ik zal haar de site even doorsturen ik denk wel dat ze dat leuk vind

eupn11

eupn11

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 12:20

Welkom op het AW

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 21 augustus 2010
  • 13:20

Dag Cees, schaamrood hoef je uiteraard niet te krijgen. Maart toch welgekomen op onze forums.

CeesT

CeesT

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 13:29

Dag Cees, schaamrood hoef je uiteraard niet te krijgen.

Hoi,

Toch wel een beetje hoor omdat ik daar op mijn eigen forum ook zo op hamer. Ik vind dat best belangrijk temeer ook omdat je hier te gast bent. Ik vind die hele Android wereld zo boeiend dat ik mezelf op het moment haast even voorbij hol en als een spons alle info die ik kan verzamelen aan het opslurpen ben en dan vergeet je wel eens wat natuurlijk zo ook mezelf voorstellen dus…

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 13:49

Welkom Cees

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.