Ik las toevallig de topic geen Android user. Ik kon mij niet inhouden, dus hier maar een introductie van mij. Ik ben nu een iPhone (3G ) gebruiker. In principe daar best tevreden over. Ik haal mijn mail ermee binnen en beantwoord de helft ook via de iPhone. Ik Doe aan geocachen en daar helpt de iPhone ook goed aan mee en daarnaast heb ik wat populair wetenschappelijke apps erop staan. Alleen ben ik niet tevreden over het bereik met telefoneren. Zelfs in huis valt hij vaak weg. Nu kwam ik erachter dat aan de achterkant van de iPhone twee scheurtjes zitten. Zal er wel mee te maken hebben denk ik. In april 2011 zit mijn abonnement erop en overweeg ik over te stappen naar een android toestel met een wat goedkoper abonnement ook maar beter bereik. Hij moet hetzelfde doen als wat ik nu ook doe met mijn iPhone. Ik hou al een aantal mogelijke vervangers in de picture. Dat zijn de HTC, Samsung Galaxy S en Garmin Asus A10.
Groetjes FransP
Bewerkt (22 april 2013 12:38)
Ik las toevallig de topic geen Android user. Ik kon mij niet inhouden, dus hier maar een introductie van mij. Ik ben nu een iPhone (3G ) gebruiker. In principe daar best tevreden over. Ik haal mijn mail ermee binnen en beantwoord de helft ook via de iPhone. Ik Doe aan geocachen en daar helpt de iPhone ook goed aan mee en daarnaast heb ik wat populair wetenschappelijke apps erop staan. Alleen ben ik niet tevreden over het bereik met telefoneren. Zelfs in huis valt hij vaak weg. Nu kwam ik erachter dat aan de achterkant van de iPhone twee scheurtjes zitten. Zal er wel mee te maken hebben denk ik. In april 2011 zit mijn abonnement erop en overweeg ik over te stappen naar een android toestel met een wat goedkoper abonnement ook maar beter bereik. Hij moet hetzelfde doen als wat ik nu ook doe met mijn iPhone. Ik hou al een aantal mogelijke vervangers in de picture. Dat zijn de HTC, Samsung Galaxy S en Garmin Asus A10. Groetjes FransP
Ik las toevallig de topic geen Android user.
Ik kon mij niet inhouden, dus hier maar een introductie van mij.
Ik ben nu een iPhone (3G ) gebruiker. In principe daar best tevreden over. Ik haal mijn mail ermee binnen en beantwoord de helft ook via de iPhone. Ik Doe aan geocachen en daar helpt de iPhone ook goed aan mee en daarnaast heb ik wat populair wetenschappelijke apps erop staan. Alleen ben ik niet tevreden over het bereik met telefoneren. Zelfs in huis valt hij vaak weg. Nu kwam ik erachter dat aan de achterkant van de iPhone twee scheurtjes zitten. Zal er wel mee te maken hebben denk ik.
In april 2011 zit mijn abonnement erop en overweeg ik over te stappen naar een android toestel met een wat goedkoper abonnement ook maar beter bereik.
Hij moet hetzelfde doen als wat ik nu ook doe met mijn iPhone.
Ik hou al een aantal mogelijke vervangers in de picture. Dat zijn de HTC, Samsung Galaxy S en Garmin Asus A10.
Groetjes FransP