Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Sebastian infobesitas over mij en waarom ik hier niet volledig mee kan doen omdat geen.... (5)

Havelock

Havelock

• Lid sinds 16 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2017
  • 15:34

Ik zal me even voor stellen wat wel zo netjes voor überhaupt iets met deze site ga doen.

ik begin eerst met het slechte nieuws voor dat ik met iets positiefs nieuws van mij zelf.

het is ook bijna gelijk het slechtste nieuws ever. Wat denken jullie wat het kan zijn ?
Gokje er zijn meerdere dingen van toepassing….
Ik zal ze maar gelijk zeggen dan hebben we dat ook weer gelijk gehad dit voelt wel pijnlijk aan om te melden.
De een heb er meer moeite mee en ander minder moeite
ik ga er wel vanuit dat jullie het accepteren van me het slechtste nieuws.
Ik maak het gelijk goed met jullie al is het wel toekomst plannen!
Alleen is er gelijk een maar dat ik niet in de toekomst kan kijken en jullie ook niet!

Durf het bijna niet te zeggen… ik wou dat ik een Android toestel had!
Ik ben erg jaloers op jullie heel erg slecht nieuws is dat dat ik jaloers ben!

het slechtste nieuws is  dat ik geen android toestel heb en dat voor iemand die iPhone gebruiker is en dat voor aantal redenen omdat ik aantal apps gbruik die niet voor android is helaas.
gelukkig hoef ik daar geen nieuwe iPhone voor te heb kopen.
Heb maar wel een kapotte samsumg galaxy s3 gehad waar van je niet mee kon bellen omdat die stuk was en het beeldscherm zat vol met barsten wat niet lekker werkte.
tot eindelijk heb ik hem maar weggegeven aan een maat van me die er wel wat mee kon.
Ik baal er wel van dat ik nog  geen android toestel heb ik zal het nu met een iPhone 6S moeten doen en ik blijf het gewoon gebruiken of als reserve toestel of alleen voor die apps(muziek maken dat is de reden) die ik gebruik.

Maar goede nieuws is wel dat ik zeker weten een ga kopen dan hebben we het slechtste nieuws gelijk ontkracht als ware!

Maar welke weet ik nog niet ja je raad het al nu heb ik jullie hulp nodig om mijn toestel keuze te maken.
nu klinkt het in een keer heel logisch waarom ik hier op dit forum zit…

ik heb ik erg veel ervaring met computers telefoons en dat doe ik niet tegen over jullie stoer te doen komt omdat ik klassieke autisme heb.
Dat is mijn kracht omdat ik in een ding specifiek heel erg goed in ben en dat zijn computers en muziek maken(met studio gear) en dat met me computer.

Lang verhaal dus ik verdiep me ook in android al jaren om weten wat de ontwikkelingen ik weet er wel wat van maar niet alles en dat is ook de reden dat op dit deze site heb aan gemeld.

Ik ga heel graag met jullie in discussie zonder ruzie maken.
Helaas is het nog niet zo ver ik ben al wel alvast vooruit aan het denken het jaar is zo om ik heb nog wel effen de tijd.

Ik weet niet of het grappig genoeg was maar goed het was in ieder geval geprobeerd zo lang jullie waarderen.

Sebastian

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 oktober 2017
  • 23:37

hallo Sebastian welkom op androidworld ?

dat is een heel verhaal wat je daar geschreven hebt maar om nu echt jaloers te zijn op android gebruikers lijkt me een beetje overdreven ik gebruik zelf ook ios (iphone) en heb er een beetje een liefde haat verhouding mee.
maar ios heeft toch wel zijn charmes en de toestellen zien er altijd bijzonder mooi uit, althans dat is mijn menig.

waar android in uitblinkt is de aanpasbaarheid en daar loopt iphone wel een beetje achteraan te huppen en dan met name dat je altijd gedwongen wordt in hun richting en visie mee te moeten lopen daar is android toch heel wat milder in en sommige gebruikers kiezen voor ios omdat ze android te ingewikkeld vinden.

maar goed ik hoop dat je nog veel opsteekt hier op androidworld en misschien zelf ook nog ideeën of suggesties aandraagt of andere gebruikers kunt helpen dat is altijd welkom hier ;-)

hoop dat je snel een geschikte android vind die aan je wensen voldoet.

en eh met mij zul niet echt ruzie kunnen krijgen dan haak ik al snel af ;-)

Bewerkt (16 oktober 2017 23:42)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2421
  • Reputatie 20
  • 18 oktober 2017
  • 18:42

@gizmobinky, moet je eens een Windows telefoon proberen !!!.

Vandaag eentje gekregen omdat er bedrijfsapps op draaien.

O wat een gruwel !!!!!.

Misschien is het nog wat te voorbarig, maar wat me nu al tegenstaat:
trillende toetsaanslagen, draaiende tegels.

Nee, dan nog liever een Iphone !.

Maar gelukkig bezit ik enkele fijne ANDROID apparaten !!!. :-)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 18 oktober 2017
  • 19:22

@gizmobinky, moet je eens een Windows telefoon proberen !!!. Vandaag eentje gekregen omdat er bedrijfsapps op draaien. O wat een gruwel !!!!!. Misschien is het nog wat te voorbarig, maar wat me nu al tegenstaat: trillende toetsaanslagen, draaiende tegels. Nee, dan nog liever een Iphone !. Maar gelukkig bezit ik enkele fijne ANDROID apparaten !!!. :-)
Ja leuk hè van die draaiende en wiebelende tegels die schreeuwen klik alstublieft op mij en anders draai ik nog een keer om als je me niet gezien hebt ?

op mijn pc met Windows 10 heb ik al die onzin al uitgeschakeld.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2421
  • Reputatie 20
  • 18 oktober 2017
  • 20:38

Ja ik ook. Gewoon weer de oude en vertrouwde zijbalk.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.