Helaas…mijn zeer gewaardeerde L950 wordt binnenkort niet meer ondersteund. Een zwaar onderschat toestel, was er heel heel blij mee. Maar goed…het is zoals het is. Nu een mooie nieuwe N7+. is wel wennen, vooral aan de interface. Zal wel overgaan. Ik zal een aantal vragen over het gebruik en de mogelijkheden (moeten) posten want ik ben nog altijd een beetje digibeet.
Ik ben benieuwd naar wat ik allem,aal fout/minder handig doe of heb gedaan.
Geronimo
Helaas...mijn zeer gewaardeerde L950 wordt binnenkort niet meer ondersteund. Een zwaar onderschat toestel, was er heel heel blij mee. Maar goed...het is zoals het is. Nu een mooie nieuwe N7+. is wel wennen, vooral aan de interface. Zal wel overgaan. Ik zal een aantal vragen over het gebruik en de mogelijkheden (moeten) posten want ik ben nog altijd een beetje digibeet. Ik ben benieuwd naar wat ik allem,aal fout/minder handig doe of heb gedaan. Geronimo
Helaas…mijn zeer gewaardeerde L950 wordt binnenkort niet meer ondersteund. Een zwaar onderschat toestel, was er heel heel blij mee. Maar goed…het is zoals het is.
Nu een mooie nieuwe N7+. is wel wennen, vooral aan de interface. Zal wel overgaan. Ik zal een aantal vragen over het gebruik en de mogelijkheden (moeten) posten want ik ben nog altijd een beetje digibeet.
Ik ben benieuwd naar wat ik allem,aal fout/minder handig doe of heb gedaan.
Geronimo