Ik ben een zestiger en woon in Herzele/België. Bij mij stopt het gebruik van een laptop/mobieltje bij het lezen:zenden van mails en af en toe een game. Het interesseert mij verder niet maar je kan niet meer zonder. We hebben gisteren een tablet gekocht en krijgen ze niet aan de praat. Winkel was reeds gesloten toen we eraan begonnen en vandaar mijn zoektocht op internet en jullie forum.
Bewerkt (2 juni 2019 09:53) | ik wist niet of ik mij eerst moet voorstellen.
Ik ben een zestiger en woon in Herzele/België. Bij mij stopt het gebruik van een laptop/mobieltje bij het lezen:zenden van mails en af en toe een game. Het interesseert mij verder niet maar je kan niet meer zonder. We hebben gisteren een tablet gekocht en krijgen ze niet aan de praat. Winkel was reeds gesloten toen we eraan begonnen en vandaar mijn zoektocht op internet en jullie forum.
Ik ben een zestiger en woon in Herzele/België.
Bij mij stopt het gebruik van een laptop/mobieltje bij het lezen:zenden van mails en af en toe een game.
Het interesseert mij verder niet maar je kan niet meer zonder.
We hebben gisteren een tablet gekocht en krijgen ze niet aan de praat. Winkel was reeds gesloten toen we eraan begonnen en vandaar mijn zoektocht op internet en jullie forum.