Ik heet Remon Koehorst, ben 33 jaar en kom uit Weerselo (Twente). Ik ben getrouwd en heb een dochtertje van 2 en de 2e kondigt zich binnenkort aan. Ik heb een afwijking voor Alfa Romeo en probeer zo af en toe wat te pokeren :p.
Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een HTC Desire. Hiervoor had ik 2 jaar een Sony Ericsonn W880i, dus er gaat voor mij een wereld open. Ik ben mijn Desire aan het inrichten dus dit forum komt zeer goed van pas. Ga zo door!
Groetjes,
Remon
Bewerkt (7 november 2010 11:57)
Hallo mede android-gebruikers. Ik heet Remon Koehorst, ben 33 jaar en kom uit Weerselo (Twente). Ik ben getrouwd en heb een dochtertje van 2 en de 2e kondigt zich binnenkort aan. Ik heb een afwijking voor Alfa Romeo en probeer zo af en toe wat te pokeren :p. Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een HTC Desire. Hiervoor had ik 2 jaar een Sony Ericsonn W880i, dus er gaat voor mij een wereld open. Ik ben mijn Desire aan het inrichten dus dit forum komt zeer goed van pas. Ga zo door! Groetjes, Remon
Hallo mede android-gebruikers.
Ik heet Remon Koehorst, ben 33 jaar en kom uit Weerselo (Twente). Ik ben getrouwd en heb een dochtertje van 2 en de 2e kondigt zich binnenkort aan.
Ik heb een afwijking voor Alfa Romeo en probeer zo af en toe wat te pokeren :p.
Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een HTC Desire. Hiervoor had ik 2 jaar een Sony Ericsonn W880i, dus er gaat voor mij een wereld open.
Ik ben mijn Desire aan het inrichten dus dit forum komt zeer goed van pas.
Ga zo door!
Groetjes,
Remon