Hoi, ik ben Danzig. Ik sta op het punt om een HTC Desire HD aan te schaffen (al besteld maar nog niet geleverd). Mijn vriendin heeft een Galaxy S. We zijn allebei nieuw in de wereld van Android, maar het ziet er allemaal mooi en veelbelovend uit (wat ik tenminste op haar toestel zie). Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met mijn eigen toestel
Bewerkt (7 november 2010 22:05)
Hoi, ik ben Danzig. Ik sta op het punt om een HTC Desire HD aan te schaffen (al besteld maar nog niet geleverd :(). Mijn vriendin heeft een Galaxy S. We zijn allebei nieuw in de wereld van Android, maar het ziet er allemaal mooi en veelbelovend uit (wat ik tenminste op haar toestel zie). Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met mijn eigen toestel
Hoi, ik ben Danzig. Ik sta op het punt om een HTC Desire HD aan te schaffen (al besteld maar nog niet geleverd
). Mijn vriendin heeft een Galaxy S. We zijn allebei nieuw in de wereld van Android, maar het ziet er allemaal mooi en veelbelovend uit (wat ik tenminste op haar toestel zie). Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met mijn eigen toestel