Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hangt ervan af. Heb je de nieuwe spl en radio van xda geinstalleerd? Die met de 15mb hack. Dan heb je meer keuzes.
Als je een cyanogen rom gebruikt, ga dan naar cmsettings -> perfomance -> lock home in memory aanvinken. Dit zorgt ervoor dat je sneller naar je home screen kan gaan.
Sent from my HTC Dream using Tapatalk
Ik heb deze:http://www.androidworld.nl/forum/t-mobile-g1/4204-how-g1-rooten-naar-cyanogen-android-2-1-a.html
Dat is/was de eerste keer dat ik mijn telefoon heb geroot en ik heb er verder nog niet mee geëxperimenteerd dus ik heb denk ik niet de nieuwe spl en radio.
Dat vinkje had ik al aanstaan maar duurt soms nog steeds heel lang.
Maar als ik nu dus die van superE wil installen dan kan ik die gewoon op me mobiel zetten dan dan flashen?
Ja kan je gewoon flashen, wel eerst alles wipen en de ext partitie repareren als je een partitie op je sd kaart hebt.
Mocht je de 15MB hack willen proberen waar ASSK het over heeft, hier meer info: 2708+ enabled kernel - xda-developers
Ik kan dus gewoon superE downloaden en dan weer stap 3 doen van de tutorial?
Die 15mb hack ziet er iets te ingewikkeld uit
melvinmelvin;107907
Iemand?
Hboot= 1.33.2005
En radio = 2.22.19.26I
Als het goed is zijn dit de nieuwste versie's
Dus nu wipen en dan gelijk de ROM installeren?
melvinmelvin;108510
Hboot= 1.33.2005
En radio = 2.22.19.26I
Als het goed is zijn dit de nieuwste versie's
Dus nu wipen en dan gelijk de ROM installeren?
Ik heb al een tijdje Android 2.2 erop staan maar die is toch wel aan de langzame kant. Vooral de browser en het terug naar home screen duurt erg lang. De reden dat ik ben overgestapt naar 2.2 is Whatsapp.
Ik zag op youtube de donut rom version 4 en die zag er aardig snel uit.
Nu is mijn vraag welke rom is het snelste en ondersteunt whatsapp?
Alvast bedankt.