Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Lijkt me duidelijk een garantie-probleem. Dus je leverancier er op aan spreken. Tenzij je telefoon gevallen is of andere beschadigingen heeft.
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
lijkt erop dat de batterij niet geladen wordt.
zoals ik het nu begrijp pakt je tel. net nog even het laatste restje energie van de batterij maar moet dan afhaken door gebrek aan stroom.
Wouter;7797
lijkt erop dat de batterij niet geladen wordt.
zoals ik het nu begrijp pakt je tel. net nog even het laatste restje energie van de batterij maar moet dan afhaken door gebrek aan stroom.
Ik heb problemen met het opstarten van mijn G1. Ik krijg alleen het opstartscherm te zien en dan valt hij weer uit. Mijn telefoon is al 2x opgestuurd, maar ze konden niet zien wat er aan de hand was. Ik heb daarna zelf een nieuwe batterij gekocht, deze batterij leek het wondermiddel maar na 2 dagen kon ik weer mijn telefoon niet meer verder opstarten tot het opstartscherm. Ik heb ook beide opladers geprobeerd om op de pc aan te sluiten en op het directe stroomnet. Ik zou graag horen als iemand een idee heeft hoe ik dit kan oplossen.
bvd