Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

b4nacbre

b4nacbre

• Lid sinds 29 september 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 september 2009
  • 11:22

Ik heb problemen met het opstarten van mijn G1. Ik krijg alleen het opstartscherm te zien en dan valt hij weer uit. Mijn telefoon is al 2x opgestuurd, maar ze konden niet zien wat er aan de hand was. Ik heb daarna zelf een nieuwe batterij gekocht, deze batterij leek het wondermiddel maar na 2 dagen kon ik weer mijn telefoon niet meer verder opstarten tot het opstartscherm. Ik heb ook beide opladers geprobeerd om op de pc aan te sluiten en op het directe stroomnet. Ik zou graag horen als iemand een idee heeft hoe ik dit kan oplossen.

bvd

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 600
  • Reputatie 0
  • 29 september 2009
  • 12:23

Lijkt me duidelijk een garantie-probleem. Dus je leverancier er op aan spreken. Tenzij je telefoon gevallen is of andere beschadigingen heeft.

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

Wouter

Wouter

• Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 30 september 2009
  • 09:00

lijkt erop dat de batterij niet geladen wordt.
zoals ik het nu begrijp pakt je tel. net nog even het laatste restje energie van de batterij maar moet dan afhaken door gebrek aan stroom.

b4nacbre

b4nacbre

• Lid sinds 29 september 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 september 2009
  • 20:35

Wouter;7797
lijkt erop dat de batterij niet geladen wordt.
zoals ik het nu begrijp pakt je tel. net nog even het laatste restje energie van de batterij maar moet dan afhaken door gebrek aan stroom.

Heb mijn telefoon vandaag na de 3 keer terug gekregen, krijg nu de melding waterschade . Dit is zeer raar omdat de dag voor dat hij niet meer deed ik de hele dag in de auto heb gezeten. Maar kans is redelijk aanwezig inderdaad dat het opladen van de batterij niet lukt, dus dat er binnen in het toestel iets fout is. Ik zal binnenkort maar weer is mijn zoveelste bezoekje brengen aan T-Mobile, kijken met wat voor oplossingen zij komen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.