Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kvdnberg

kvdnberg

• Lid sinds 15 februari 2009
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 1 november 2009
  • 21:19

Ik heb nu al een aantal keer geconstateerd dat ik op m'n G1 SMSjes pas veel later ontvang dan ze verstuurd zijn. Een paar keer met persoonlijke (al is dat meer vermoeden geweest), en zeker een aantal keer met parkline smsjes (parkline is zo'n dienst waarmee je je aan- en af kan melden voor betaald parkeren op straat i.p.v. een kaartje trekken, je kan hiervoor instellen dat je om de zoveel tijd een sms krijgt om je er aan te herinneren dat je nog staat aangemeld, voor het geval je je vergeet af te melden en doorbetaald). Ik heb destijds een keer geklaagd bij parkline maar die hebben me netjes een verzendrapport laten zien dat ze wel degelijk op tijd zijn verstuurd.
Elke keer krijg ik deze smsjes pas binnen als ik me net had afgemeld, en er dus gsm verkeer was geweest. Ik dacht nog even dat het misschien aan het gebouw lag waar ik was, dat ik daar geen bereik had ofzo, maar de laatste keer (gisteren) ben ik ook minstens een half uur buiten geweest, ruim voor dat ik me had afgemeld, dus dat is het niet.

Kan het aan de G1 liggen, dat die pas voor sms ‘checkt’ als je iets met je telefoon doet op zo'n moment ofzo, of stuurt T-mobile die smsjes gewoon niet direct door? Want op deze manier betaal ik voor smsjes die me pas ergens aan herinneren als het al geen nut meer heeft, en ik vind het ook geen leuk idee dat ik zo vaker smsjes te laat krijg. Het is ook niet zo dat ik nooit sms binnen krijg als ik de telefoon niet gebruik overigens, vanavond nog een rabo smsje binnen terwijl ie gewoon op tafel lag te niksen, gewoon op de juiste tijd.

Bewerkt (22 april 2013 12:14)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.