Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vyruz

vyruz

• Lid sinds 12 januari 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2010
  • 08:49

Hallo, ben nieuw hier
Heb een jaartje geleden de Tmobile G1 gekocht en verleden zomer de HTC Magic.
Echter omdat ik het hardware toetsenbord op de G1 niet kan missen gebruik ik liefst de G1. Daarom zal mijn volgende toestel waarschijnlijk de Milestone worden als die hier uitkomt.

Spijtig genoeg echter heb ik mijn G1 een weekje geleden tegen de grond laten vallen, en nu is het speakertje (hetgeen je aan je oor houdt, niet de luide handsfree speaker) stuk, het kraakt helemaal.
Ik heb hem al eens uit elkaar gehaald en het speakertje wat gekuist en mooi op zijn plaats gezet, maar dat hielp helemaal niets. Hopelijk zal dus een nieuw speakertje dit probleem oplossen.
Het probleem is echter dat dit speakertje nergens vindt…

De vraag is dus of iemand een diee heeft waar ik dit speakertje zou kunnen vinden?
In het verleden kocht ik altijd Nokia GSM's, als daar iets aan kwam dan had ik nooit een probleem om onderdelen ervoor te vinden, voor HTC blijkt dit een stuk moeilijker, een LCD schermpje vind je al eens, maar nergens de kleine onderdelen zoals de speaker…

Bewerkt (22 april 2013 12:16)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.