Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
doet ie het verder wel goed in een andere telefoon? Zo niet moet je ff met de helpdesk bellen
pictuner
doet ie het verder wel goed in een andere telefoon? Zo niet moet je ff met de helpdesk bellen
Hallo
Ik heb pas geleden via marktplaats een ‘simlock’ vrij G1 gekocht.
Toen ik hem binnen kreeg en mijn Hi kaartje probeerde deed hij het niet.
Ik moet een google account aanmaken, als ik koos voor create en zelf alles invulde kreeg ik de onderstaande melding:
There is a problem cummunicating with the Google servers.
This could be a temporary problem or your SIM card may not be provisioned for data services. If it continues, call Customer Care.
Ik had een oude simkaart, ik heb reeds een nieuw sim only abonnement afgesloten met internet erbij. Hij doet het nu nog niet.
Kan iemand mij misschien helpen met instellen van APN settings van Hi??
Hoor graag jullie reactie, mag ook via mail; bouwer18@hotmail.com
Alvast bedankt
Groet, Jeroen
Denk dat deze je wel kan helpen…
viewtopic.php?f=22&t=71
Succes!!
Uhmmmm…. Android?
Hoi Ruud,
Wat moet ik doen als ik die apn heb ingevoerd in mijn telefoon.
Mochten anderen mij precies uit willen leggen stap voor stap wat ik moet doen graag, ben niet zo technisch met de g1
Alvast Bedankt
Groet, Jeroen
Hitech
Hoi Ruud,
Wat moet ik doen als ik die apn heb ingevoerd in mijn telefoon.
Mochten anderen mij precies uit willen leggen stap voor stap wat ik moet doen graag, ben niet zo technisch met de g1
Alvast Bedankt
Groet, Jeroen
Uhmmmm…. Android?
HOi Ruud,
Heb het een paar keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet. Ik baal er zo van :cry: :cry:
Wat kan ik nu nog doen?
Hoop van je te horen
Groeten, Jeroen
Halloo,

Ik heb anderhalve maand geleden bij T-Mobile de G1 aangeschaft. Nu blijkt dat zij zo goed als nergens bereik hebben, wil ik de G1 gaan gebruiken met mijn Hi-simkaart. Alles werkt gewoon, de telefoon is simlockvrij en alle T-Mobile functies doen het. Behalve: sms versturen. Ontvangen gaat, bellen en gebeld worden werkt en alle andere functies ook.
Ik weet niet waar dit aan ligt en er is nog niemand geweest die dat wel weet (of iemand kent die het wél weet)!
Heeft iemand hier een antwoord op?
Alvast bedankt!