Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lenneke

Lenneke

• Lid sinds 25 maart 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2009
  • 15:09

Halloo,

Ik heb anderhalve maand geleden bij T-Mobile de G1 aangeschaft. Nu blijkt dat zij zo goed als nergens bereik hebben, wil ik de G1 gaan gebruiken met mijn Hi-simkaart. Alles werkt gewoon, de telefoon is simlockvrij en alle T-Mobile functies doen het. Behalve: sms versturen. Ontvangen gaat, bellen en gebeld worden werkt en alle andere functies ook.
Ik weet niet waar dit aan ligt en er is nog niemand geweest die dat wel weet (of iemand kent die het wél weet)!

Heeft iemand hier een antwoord op?

Alvast bedankt!

Bewerkt (25 maart 2009 15:09)
pictuner

pictuner

• Lid sinds 19 februari 2009
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2009
  • 16:11

doet ie het verder wel goed in een andere telefoon? Zo niet moet je ff met de helpdesk bellen

Bewerkt (26 maart 2009 16:11)
Lenneke

Lenneke

• Lid sinds 25 maart 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 april 2009
  • 14:17

pictuner
doet ie het verder wel goed in een andere telefoon? Zo niet moet je ff met de helpdesk bellen

Ja… Andere sim-kaarten in de G1 doen het ook gewoon. Had de kaart van mn vader (die heeft ook Hi) erin gedaan, toen werden al mn berichten ineens verstuurd. Alleen met mijn kaart krijg ik de melding ‘sms not sent’. Kan ook niks van berichtencentrale oid instellen dus heb echt geen idee waar het aan ligt. Heb alles al geprobeerd, op internet kan ik er niets over vinden. Laatst had ik de internationale technische helpdesk van HTC aan de telefoon en die konden me ook niet helpen, heb er inmiddels al ruim 80 euro aan uitgegeven (klantenservices bellen!).
Vandaag nieuwe SIM aangevraagd, denk dat-ie misschien gewoon versleten is of wat dan ook, duurde ook weer 20 minuten omdat ze ‘niet zomaar een nieuwe kaart opsturen’ :s vind het maar vaag!

Overweeg nu om te wachten op de volgende android-telefoon maar die gaat van Samsung of LG worden (de G2 hoef ik niet, wil qwerty erbij hebben) en dat wordt weer geen Google-telefoon.. Moeilijk!

Bewerkt (17 april 2009 14:17)
Hitech

Hitech

• Lid sinds 23 april 2009
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 23 april 2009
  • 22:52

Hallo

Ik heb pas geleden via marktplaats een ‘simlock’ vrij G1 gekocht.
Toen ik hem binnen kreeg en mijn Hi kaartje probeerde deed hij het niet.
Ik moet een google account aanmaken, als ik koos voor create en zelf alles invulde kreeg ik de onderstaande melding:

There is a problem cummunicating with the Google servers.
This could be a temporary problem or your SIM card may not be provisioned for data services. If it continues, call Customer Care.

Ik had een oude simkaart, ik heb reeds een nieuw sim only abonnement afgesloten met internet erbij. Hij doet het nu nog niet.

Kan iemand mij misschien helpen met instellen van APN settings van Hi??

Hoor graag jullie reactie, mag ook via mail; bouwer18@hotmail.com

Alvast bedankt
Groet, Jeroen

Bewerkt (23 april 2009 22:52)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 24 april 2009
  • 09:23

Denk dat deze je wel kan helpen…

viewtopic.php?f=22&t=71

Succes!!

Bewerkt (24 april 2009 09:23)

Uhmmmm…. Android?

Hitech

Hitech

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 24 april 2009
  • 22:40

Hoi Ruud,

Wat moet ik doen als ik die apn heb ingevoerd in mijn telefoon.
Mochten anderen mij precies uit willen leggen stap voor stap wat ik moet doen graag, ben niet zo technisch met de g1

Alvast Bedankt

Groet, Jeroen

Bewerkt (24 april 2009 22:40)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 25 april 2009
  • 14:37

Hitech
Hoi Ruud,

Wat moet ik doen als ik die apn heb ingevoerd in mijn telefoon.
Mochten anderen mij precies uit willen leggen stap voor stap wat ik moet doen graag, ben niet zo technisch met de g1

Alvast Bedankt

Groet, Jeroen

Na het invoeren van de APN verder gaan met de setup van je Gmail account. Op deze manier kun je wel verbinding maken met de Google servers en kun je het ‘installatie proces’ voltooien..

Bewerkt (25 april 2009 14:37)

Uhmmmm…. Android?

Hitech

Hitech

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 25 april 2009
  • 17:23

HOi Ruud,

Heb het een paar keer geprobeerd, maar het lukt me echt niet. Ik baal er zo van :cry: :cry:
Wat kan ik nu nog doen?

Hoop van je te horen

Groeten, Jeroen

Bewerkt (25 april 2009 17:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.