Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik kom er niet meer uit.
Me laptop herkent zelfs de G1 niet als externe schijf of wat dan ook.
Ook werkt de emulator niet.
Als ik zoek blijft hij hangen en vind niks.
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?
Alvast bedankt!
gr. Arjan
de download in stap 1 nr 11 werkt niet meer
ook is de download van de cyanogenmod verplaatst
De How To werkt prima (mits je de links even van te voren checked en de laatste versie pakt via HTC Dream: Rooting - CyanogenMod Wiki)
Echter nu zit ik met een market probleem. Ik krijg namelijk, zowel via WIFI als 3G, een Download Unsuccesful bij iedere applicatie die ik wil hebben. Heeft iemand hier een goede oplossing voor. Heb al een keer de .android_secure van de SD gegooid. En meerdere mailen de Market gegevens en cache geleegd zonder resultaat.
Dan is er toch iets mis gegaan met stap 2, die driehoek is de oude recovery (die overschreven moet worden).
Probeer het nog een keer, let op dat de recovery echt ‘recovery.img’ heet.
Als het echt niet werkt, kun je ook dit doen ipv stap 2:
1. Ga naar settings en selecteer bij applications dat ‘unknown applications’ zijn toegestaan.
2. Ga met je android browser naar de volgende: http://g1files.webs.com/Zinx/flashrec-20090815.apk
3. Installeer het programma en start het.
4. Druk eerst op de backup knop, daarna flash recovery knop. Bovenaan komt ‘flashed new recovery image.’ te staan.