Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Test 2 gaf bij mij problemen. De ontvangst bleef steeds wisselen tussen hsdpa en 3G. Data verkeer werd daar erg traag van. Ik ben dus weer terug gestapt naar test 1. Ook die heeft nog wel eens data ontvangst problemen. Internet en de markt zijn nog steeds trager dan bij 4.2.15.1. Verder bevalt de rom wel. Ook de live wallpapers doen het niet allemaal.
Groeten…
Aha, dus daar staat die ‘H’ voor! Dat heb ik inderdaad ook. Maar dat vind ik niet zo erg. Wat wel vervelend is, is dat mijn T-Mobile GSM-verbinding vaak wegvalt. Live wallpapers werken inderdaad niet allemaal. Maakt de G1 ook traag trouwens.
Hoop dat er snel een Rom komt met fixes.
Probeer ook eens de ADW-launcher. Dat maakt het helemaal af. Geniale launcher.
Ippe Ziepe;20039
Aha, dus daar staat die ‘H’ voor! Dat heb ik inderdaad ook. Maar dat vind ik niet zo erg. Wat wel vervelend is, is dat mijn T-Mobile GSM-verbinding vaak wegvalt. Live wallpapers werken inderdaad niet allemaal. Maakt de G1 ook traag trouwens.
Hoop dat er snel een Rom komt met fixes.
5.0.7 test 3 is uit! Zal nog laten weten of daarin het HSDPA-probleem is opgelost. Lijkt er totnogtoe wel op, maar ik test nog even door.
edit: de problemen met het verlies van de verbinding in ‘test2’ lijken opgelost met ‘test3’. De ‘test1’-mannen kunnen dus over naar ‘test3’.
Bah, gisteren accu leeg laten lopen. Ging ook wel erg snel, in 1 ochtend zonder speciale dingen te doen. Hierna was mijn SD corrupt (ext-partitie). Nu maar weer eens zonder apps op de SD. Lekker fris!
Nieuwe radio is wel fijn. Stuk betere ontvangst overal.
Update: als ik in de Market in Downloads zit, dan verspringt het scherm steeds weer naar ‘Zoeken’. Ben ik de enige die dit heeft?
Nog geen problemen mee gehad. Dus ik denk het haast wel
Loopt best wel lekker trouwens die Test 3.
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
Ik heb nu de htcclay SuperBadCM5 V1.2GJ draaien. Dat is een op 5.0.7. test 3 draaiende ROM met ingebakken JIT hack. Die draait echt snel. Nog geen problemen mee gehad maar hij draait nog maar net een uurtje. Als het zo blijft is het de volgende in het rijtje van mijn handtekening. Nice!
Hier te downloaden
Groeten…
En 5.0.7 test 4 is uit! Gaat lekker! Draait goed, maar ik mis het batterijpercentage in het batterij-icoontje bovenin. (Tsja, als dat alles is wat tegenvalt…)
Als ik nu de cynogen mod 1.0 installeer kan ik dan via die updaten naar de laatste versies of wie heeft een andere tip?
En hoelang Hero in beeld blijft staan als je een nieuwe rom hebt geinstalleerd want heb nog nooit zo lang hoeven wachten.
ROM: Cyanogen CyanogenMod-5 v5.0.7 Test 2 for T-Mobile G1/T-Mobile MT3G | AndroidSPIN | Your No.1 source for Android news.
Een paar dagen draait nu bij mij Cyano 5.0.7 DS test 2. Voor het eerst dat een 2.1-rom goed draait op mijn G1! OpenEclair, CompleteEclair e.a. kunnen bij lange na niet tippen aan Cyano's Eclair.
Wat is jullie oordeel?