Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

slef3d

slef3d

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2009
  • 13:35

Hoi,

ik heb gister mijn g1 ontvangen, maar omdat ik ben overgestapt van orange naar t-mobile, en mijn abbonement pas 20 mei ingaat, heb ik een vraag. Mijn probleem is namelijk, dat ik bij orange geen internet bundel heb, dus internet ik alleen thuis, als ik ben verbonden met mijn thuisnetwerk. Data roaming heb ik uitgezet, maar, is er een manier om zeker te weten dat ik echt via mijn thuisnetwerk op internet zit, en niet via orange hun netwerk?(anders krijg ik een hele dure rekening thuis)

Bewerkt (9 mei 2009 13:35)
Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2009
  • 14:57

weet ik niet, weet wel dat als je G1 op standby gaat hij dan ook automatisch via 3g gaat verbinden en dus geen wifi meer gebruikt. er is ergens wel een antwoord ff zoeken.

Bewerkt (9 mei 2009 14:57)
Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2009
  • 15:40

slef3d
Hoi,

ik heb gister mijn g1 ontvangen, maar omdat ik ben overgestapt van orange naar t-mobile, en mijn abbonement pas 20 mei ingaat, heb ik een vraag. Mijn probleem is namelijk, dat ik bij orange geen internet bundel heb, dus internet ik alleen thuis, als ik ben verbonden met mijn thuisnetwerk. Data roaming heb ik uitgezet, maar, is er een manier om zeker te weten dat ik echt via mijn thuisnetwerk op internet zit, en niet via orange hun netwerk?(anders krijg ik een hele dure rekening thuis)
Ik heb tot februari een Orange abonnement in een Windows Mobile toestel gehad. Het Orange netwerk was toen al verdwenen, en daardoor zat je de hele tijd op het T-Mobile netwerk. Windows Mobile beschouwde dat als roamen in het buitenland, en waarschuwde me steeds voor hoge kosten (wat in mijn geval natuurlijk niet zo was, mijn Orange World bundel was gewoon geldig). Misschien helpt het als je op je G1 data roaming uit zet, waardoor je toestel denkt dat hij aan het roamen is op het T-Mobile netwerk, en dus geen dataverkeer genereert. Of dat ook zo is kan ik niet garanderen, maar het zou natuurlijk zomaar kunnen. Jammer dat je er pas achteraf achter komt als het mis gaat.
Andere optie zou misschien een prepaid-kaartje met een tientje beltegoed van bijvoorbeeld Vodafone te kopen, en dan voor 9,50 Internet Blox aan te zetten, zodat je dertig dagen dataverkeer kan hebben. Loop je wel even met twee toestellen rond, maar kun je wel lekker internetten op je G1.

Bewerkt (9 mei 2009 15:40)
knutsel

knutsel

• Lid sinds 08 februari 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2009
  • 22:38

Netsentry vanuit market downloaden is de oplossing

Bewerkt (9 mei 2009 22:38)
piesnot

piesnot

• Lid sinds 08 juni 2009
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2009
  • 23:57

download/install vanaf de market applicatie “APNdroid”, hiermee kan je simpel je APN/gprs togglen (aan-uitzetten)

Bewerkt (22 april 2013 12:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren