Ik heb mijn g1 nu al een aantal maanden en nu krijg ik steeds vaker een vremd probleem als ik een sms ontvangen heb kan ik niks meer doen geen sms stuuren en bellen gaat ook niet. totdat ik mijn g1 uitgezet heb en weer aan
Heb een nieuwe sim gehad van tmobile maar dat werkte ook niet heb nog steeds het probleem. ook heb ik de g1 gereset terug naar de fabrieks instelingen maar dat verhielp mijn probleem ook niet iemand een sugestie ? bvd
Bewerkt (24 mei 2009 01:02)
Ik heb mijn g1 nu al een aantal maanden en nu krijg ik steeds vaker een vremd probleem als ik een sms ontvangen heb kan ik niks meer doen geen sms stuuren en bellen gaat ook niet. totdat ik mijn g1 uitgezet heb en weer aan Heb een nieuwe sim gehad van tmobile maar dat werkte ook niet heb nog steeds het probleem. ook heb ik de g1 gereset terug naar de fabrieks instelingen maar dat verhielp mijn probleem ook niet iemand een sugestie ? bvd
Ik heb mijn g1 nu al een aantal maanden en nu krijg ik steeds vaker een vremd probleem als ik een sms ontvangen heb kan ik niks meer doen geen sms stuuren en bellen gaat ook niet. totdat ik mijn g1 uitgezet heb en weer aan
Heb een nieuwe sim gehad van tmobile maar dat werkte ook niet heb nog steeds het probleem. ook heb ik de g1 gereset terug naar de fabrieks instelingen maar dat verhielp mijn probleem ook niet iemand een sugestie ? bvd