Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

tenBosch

tenBosch

• Lid sinds 29 mei 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2012
  • 02:21

Hallo
Ik heb een vraag over tetering

Ik zal even de situatie uitleggen

Ik heb een android telefoon lg optimus 2x speed (2x zo snel kapot ook)
met een abbo van tmobile onbeperkt internet maar ga je er overheen word het geknepen.

Ik gebruikte altijd een laptop daar heb ik een dongel voor met een simkaartje van tmobile voor prepaid internet
Met de maximale kosten van 4,5 per dag dit heb ik omdat ik het maar 2 a 3 weken per jaar gebruik.

Nu komt het volgende
Ik wil een samsung galaxy tab kopen deze week met wifi dus zonder g3

Ik weet dat bij mijn telefoon met het abbo van tmobile tetering niet is toegestaan.
Maar met de internet dongel die ik altijd voor mijn laptop gebruikte en dus maximaal 4,5 per dag kan niet in de samsung galaxy tab en ook niet alleen het simkaartje omdat ik niet 100 euro extra wil uitgeven voor 3g

Nu ben ik aan het testen geweest en als ik het Prepaid simkaartje van de dongel en dus 4,5euro per dag in mijn android telefoon stop en ik zet m dan op tetering (nu even met laptop getest) dan kan ik ook gewoon voor 4,5 euro per dag blijven internetten met me telefoon dus als draadloze modem.

Nu is mijn vraag Is dit verstandig / komen hier problemen van / en of zie ik iets over het hoofd.

Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2012
  • 23:04

Ja natuurlijk kan dat, je moet wel zo te zien.
Geeft ook geen problemen want het is prepaid, ze zijn juist heel erg blij met jou als klant

Een vriend van mij heeft een garage (schuur) en daar kan geen kabel internet komen hij gebruikt ook prepaid internet, welliswaar gewoon via een dongle maar via je smartphone is dat hetzelfde want het gaat om de simkaart die erin zit en waarvoor die dient

Bewerkt (24 april 2013 14:55)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.