Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Android_mike

Android_mike

• Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2010
  • 00:50

Ik ben helemaal blij met mijn Hero, maar er vallen me wel een paar dingen op sinds ik een abo heb via T mobile. Misschien kunnen jullie me helpen splitsen waar het probleem zit.

Ik heb geregeld een hele beroerde G3 verbinding. Vergeet ff kijken waar de files staan of Google maps gebruiken. Ik heb dan geen verbinding. Ik heb een abo via T mobile, maar kan ik het daar aan wijten? Hebben Iphone gebruikers hetzelfde probleem?

Verder is de verbinding thuis in een woord beroerd. In de woonkamer heb ik nul bereik. Dat is toch zonde van mijn abonnement? Ik woon in Amersfoort, dus ook niet een middle-of-nowhere. Kan ik dit wijten aan de Hero of T mobile? Vandaag ook even getest van Zwolle naar Amersfoort. Tussen Zwolle en Harderwijk geen verbinding.
Mijn vriendin met Hero en KPN heeft geen problemen bij ons thuis.

Mijn vraag is: herkennen jullie dit? Kan ik hier iets aan doen?
Mijn Hero is geroot en draait SenseHero. Abonnement is T mobile + web'nwalk.

Grtz,
Mike

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
Lichtkabouter

Lichtkabouter

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2010
  • 09:36

Dit is inderdaad het geval in veel gevallen via de standaard Web'n'Walk van T-Mobile. Op het moment dat je upgrade naar WnWplus is dit probleem al veel minder. Je komt dan ook vaker op HSDPA ipv 3G. T-Mobile erkent dat er problemen zijn maar niet dat het op zo'n grote schaal is. Overigens zijn ze wel bezig met het upgraden van hun dekking (zeggen ze).
Ik heb zelf regelmatig slecht tot geen bereik. Ook na een zooitje klachten (zie twitter) is er weinig veranderd.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2010
  • 11:08

Misschien ligt het ook wel aan het toestel. Mijn broer heeft een HTC touch pro 2 met eenzelfde abonnement als ik met mijn Magic. Hij heeft altijd veel beter bereik dan ik. Maar daar staat dan weer tegenover dat hij MicroSoft heeft. Tja.

Groeten…

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 24 mei 2010
  • 11:45

T-mobile en Amersfoort (vooral ten noorden van de A1) is een ramp. Er zijn best wat klachten terug te vinden op het vathorst.nu forum bijvoorbeeld over T-mobile bereik. Er zijn wel masten bij geplaatst maar het blijft knudde.

Bengalus

Bengalus

• Lid sinds 31 januari 2010
  • Berichten 230
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2010
  • 12:00

Ik woon ook in Amersfoort en heb ook problemen met Tmob…het is zelfs zo dat ik bij de Tmob winkel in het centrum geen of slecht bereik heb..dat had ik ook met mijn iPhone btw. Ik woon in Rustenburg en mocht je denken aan overstappen, kijk dan wat er bij jou in huis goed werkt als dat belangrijk voor je is. Ik had met Vodafone 0,0 bereik in mijn eigen huis. Liep ik 100 meter de hoek om vol bereik..nu gebruik ik een Milestone, de Tmob-problemen heb ik met al mijn toestellen gehad..Spica, Magic, Palm Treo's, Centro en een hele rits niet-smartphones.

Android_mike

Android_mike

• Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2010
  • 21:41

Bedankt voor de reakties.
T mobile probleem dus…. (met een klein telefoonverschil daar gelaten). Het lijkt me dat T -mobile dit niet lang vol gaat houden…

Ik ga er toch maar een reaktie naar T mobile voor sturen. Ik hoop dat ze er iets mee doen dan.

Marvin

Marvin

• Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 25 mei 2010
  • 23:45

Android mike;21745
Ik ga er toch maar een reaktie naar T mobile voor sturen. Ik hoop dat ze er iets mee doen dan.

Succes er mee; ze weten al meer dan 5 jaar van deze problemen, beweren keer op keer er wat aan te doen maar veel beter wordt het niet. Gelukkig heb ik geen T mobile abo :p

Marvin

Marvin

• Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 28 mei 2010
  • 21:19

Slecht nieuws voor de klanten van T-mobile: netwerk problemen duren nog maanden. Structureel probleem dus….

Bewerkt (22 april 2013 12:10)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.