Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Fijn dat er ook even een melding wordt gemaakt als je topic wordt doorgezet naar een andere rubriek #NOT….
Lichtkabouter;22783Sorry , hoor. Ik heb deze verplaatst naar offtopic.
Fijn dat er ook even een melding wordt gemaakt als je topic wordt doorgezet naar een andere rubriek #NOT….
Leuk van je petitie. Maar als je niet onder een steen hebt gelegen dan wist je dat de T-Mobile dekkingsproblemen er al waren vanaf het begin van T-Mobile in NL
Volgens mij heb jij onder een steen gelegen want ik ben nu 5 jaar klant bij T-Mobile met 4 jaar Web-n-Walk en pas sinds februari heb ik echte problemen ondervonden. De Petitie is niet bedoeld om de problemen op te lossen maar om T-Mobile te vragen beter te communiceren over hun problemen. Na mijn eerste klacht (begin maart) heeft het dus 2,5 / 3 maanden geduurd voordat er daadwerkelijk iets over naar buiten komt.
Omdat ik al maanden aan het zoeken naar informatie van T-Mobile over de updates van Android (weinig informatie rechtstreeks van T-Mobile en veel via vage bronnen) en de zeer late onderkenning van de netwerkproblemen (mijn eerste klachten waren van begin Maart terwijl T-Mobile pas vorige week officieel iets liet weten) heb ik een android app gemaakt als petitie.
De T-Mobile NL Petitie kun je vinden in de nederlandse Google Market (T-Mobile NL Petitie v1.0 Applicatie voor Android | Communicatie).
Wil jij dus ook dat T-Mobile beter gaat communiceren met hun klanten teken dan deze petitie.
(deze Petitie staat los van de claim over het verbeteren van het netwerk)