Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lichtkabouter

Lichtkabouter

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 00:35

Omdat ik al maanden aan het zoeken naar informatie van T-Mobile over de updates van Android (weinig informatie rechtstreeks van T-Mobile en veel via vage bronnen) en de zeer late onderkenning van de netwerkproblemen (mijn eerste klachten waren van begin Maart terwijl T-Mobile pas vorige week officieel iets liet weten) heb ik een android app gemaakt als petitie.
De T-Mobile NL Petitie kun je vinden in de nederlandse Google Market (T-Mobile NL Petitie v1.0 Applicatie voor Android | Communicatie).

Wil jij dus ook dat T-Mobile beter gaat communiceren met hun klanten teken dan deze petitie.

(deze Petitie staat los van de claim over het verbeteren van het netwerk)

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
Lichtkabouter

Lichtkabouter

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 14:34

Fijn dat er ook even een melding wordt gemaakt als je topic wordt doorgezet naar een andere rubriek #NOT….

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 3 juni 2010
  • 18:06

Lichtkabouter;22783
Fijn dat er ook even een melding wordt gemaakt als je topic wordt doorgezet naar een andere rubriek #NOT….
Sorry , hoor. Ik heb deze verplaatst naar offtopic.

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2010
  • 17:29

Leuk van je petitie. Maar als je niet onder een steen hebt gelegen dan wist je dat de T-Mobile dekkingsproblemen er al waren vanaf het begin van T-Mobile in NL

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
Lichtkabouter

Lichtkabouter

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2010
  • 22:26

Volgens mij heb jij onder een steen gelegen want ik ben nu 5 jaar klant bij T-Mobile met 4 jaar Web-n-Walk en pas sinds februari heb ik echte problemen ondervonden. De Petitie is niet bedoeld om de problemen op te lossen maar om T-Mobile te vragen beter te communiceren over hun problemen. Na mijn eerste klacht (begin maart) heeft het dus 2,5 / 3 maanden geduurd voordat er daadwerkelijk iets over naar buiten komt.

Bewerkt (22 april 2013 12:25)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.