te koop motorola atrix 4g simlock vrij geroot met custom rom er op redpill v3 in zeer goede en nette staat ik ben alleen het achterklepje kwijt geworden is gewoon bij ebay te koop voor nog geen 20,00 euro voor de rest kompleet met lader en boekje en usb kabel + laptop dock kompleet in de doos met eu voeding nieuwstaat + multimedia dock met afstands bediening hdmi uitgang de duurste uitvoering kompleet in de doos nieuwstaat + auto dock kompleet in de doos nieuwstaat deze set mag kompleet weg voor 600,00 euro liever geen losse verkoop of de prijs moet voor mij intressant zijn voor losse verkoop foto,s zijn op vraagbaar
Bewerkt (8 oktober 2011 10:09)
te koop motorola atrix 4g simlock vrij geroot met custom rom er op redpill v3 in zeer goede en nette staat ik ben alleen het achterklepje kwijt geworden is gewoon bij ebay te koop voor nog geen 20,00 euro voor de rest kompleet met lader en boekje en usb kabel + laptop dock kompleet in de doos met eu voeding nieuwstaat + multimedia dock met afstands bediening hdmi uitgang de duurste uitvoering kompleet in de doos nieuwstaat + auto dock kompleet in de doos nieuwstaat deze set mag kompleet weg voor 600,00 euro liever geen losse verkoop of de prijs moet voor mij intressant zijn voor losse verkoop foto,s zijn op vraagbaar
te koop motorola atrix 4g simlock vrij geroot met custom rom er op redpill v3 in zeer goede en nette staat
ik ben alleen het achterklepje kwijt geworden is gewoon bij ebay te koop voor nog geen 20,00 euro
voor de rest kompleet met lader en boekje en usb kabel
+ laptop dock kompleet in de doos met eu voeding nieuwstaat
+ multimedia dock met afstands bediening hdmi uitgang de duurste uitvoering kompleet in de doos nieuwstaat
+ auto dock kompleet in de doos nieuwstaat
deze set mag kompleet weg voor 600,00 euro
liever geen losse verkoop of de prijs moet voor mij intressant zijn voor losse verkoop
foto,s zijn op vraagbaar